گوشی Vivo Y21s با دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی معرفی شد


گوشی Vivo Y21s با دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی معرفی شد

گجت نیوز گوشی Vivo Y21s بی‌سروصدا در اندونزی معرفی شد. وای 21 اس نخستین گوشی میان رده ویوو با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است. چندی پیش، ویوو مدل Y21 را با تراشه هلیو P35 در هند معرفی کرد. حالا اما با گوشی Vivo Y21s آشنا شوید؛ دستگاهی که حدود 197 دلار قیمت دارد و در دو رنگ... نوشته گوشی Vivo Y21s با دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی معرفی شد اولین بار...

گوشی Vivo Y21s بی‌سروصدا در اندونزی معرفی شد. وای ۲۱ اس نخستین گوشی میان رده ویوو با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است.

چندی پیش، ویوو مدل Y21 را با تراشه هلیو P35 در هند معرفی کرد. حالا اما با گوشی Vivo Y21s آشنا شوید؛ دستگاهی که حدود ۱۹۷ دلار قیمت دارد و در دو رنگ آبی تیره و روشن می‌شود.

مشخصات گوشی Vivo Y21s

ابعاد این گوشی ۱۸۲ گرمی، به ۱۶۴.۴ در ۷۶.۰۸ در ۸ میلی‌متر می‌رسد. برای نمایش محتوا، یک ال‌سی‌دی ۶.۵۱ اینچی با وضوح ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل (+HD) و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ دارد. نرخ رفرش آن، ۶۰ هرتز و نسبت نمایشگر به بدنه، ۸۹ درصد است.

ویوو وای ۲۱ اس علاوه بر پشتیبانی از فیس آنلاک، حسگر اثر انگشت جانبی هم دارد.

گوشی Vivo Y21s با دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی معرفی شد

در زیر کالبد گوشی، تراشه Helio G80 مدیاتک نهفته است که با ۴ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی همراهی می‌شود. وجود یک شیار اختصاصی برای کارت microSD، امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی را فراهم می‌کند.

باتری گوشی Vivo Y21s ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و با توان ۱۸ وات شارژ می‌شود. همچنین می‌توانید از آن به عنوان پاوربانک برای شارژ گجت‌های دیگر استفاده کنید.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی f/1.8 در پنل عقب، با یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی همراه است. درون ناچ صفحه نمایش هم یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، بهینه‌سازی شده برای استفاده در محیط‌های تاریک قرار دارد.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی ویوو باید به سیستم عامل اندروید ۱۱ در پوسته‌ای از فان تاچ او اس ۱۱.۱، پشتیبانی از ۴G VoLTE برای دو سیم‌کارت، برخورداری از درگاه USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کنیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی