بزرگ ترین نمایشگاه حلال جهان در مالزی برگزار می شود


 بزرگ ترین نمایشگاه حلال جهان در مالزی برگزار می شود

مالزی در نمایشگاه بین المللی حلال که قرار است از روز 18 شهریور کار خود را آغاز کند محصولات حلال را به مخاطبان جهانی ارائه می دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « koreaherald»، مالزی در نمایشگاه بین المللی حلال که قرار است روز 9 سپتامبر (پنج شنبه 18 شهریور ) کار خود را آغاز کند محصولات حلال را به مخاطبان جهانی ارائه می دهد.

دکتر «حلیم محمد»، رئیس شرکت توسعه تجارت خارجی مالزی در گفتگوی آنلاین با مطبوعات گفت : ما واقعاً معتقدیم که مارک های کوچک و متوسط در ​​مالزی می توانند قهرمان محصولات حلال در جهان شوند.

وی افزود:ما می توانیم تامین و فروش مواد مصرفی ، محصولات و خدمات با کیفیت حلال را در سطح جهان تسهیل کنیم.

آژانس توسعه تجارت مالزی اعلام کرد که نمایشگاه بین المللی حلال مالزی امسال ، بزرگترین نمایشگاه حلال جهان خواهد بود و بر نمایش 12 رکن اصلی در اقتصاد حلال با موضوع «توانمندسازی حلال ، فردا ، با هم» متمرکز خواهد بود.

بخش های مختلف اکوسیستم حلال از جمله آموزش ، محصولات دارویی ، خدمات ، حق امتیاز ، امور مالی اسلامی و سایر موارد در این نمایشگاه معرفی خواهد شد.

در مجموع 549 شرکت کوچک و متوسط ​​از 40 کشور جهان در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد و این جشنواره تا 31 دسامبر ادامه خواهد داشت.

رئیس شرکت توسعه تجارت خارجی مالزی اعلام کرد که به دلیل همه گیری کرونا این رویداد به صورت آنلاین برگزار می شود.

از 12-10 سپتامبر نیز چهره های برجسته چشم انداز حلال مالزی دانش خود را در زمینه های مختلف اعم از تامین مالی اسلامی ، پایداری مشاغل حلال و نقش زنان کارآفرین در اقتصاد حلال به اشتراک می گذارند.

در سال 2020 ، مسلمانان 24.9 درصد از جمعیت جهان را تشکیل می دادند و بازار محصولات و خدمات حلال که مربوط به مسلمانان است 3.76 میلیارد دلار برآورد شده است.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !