ملایر، میزبان مسابقات کاپ آزاد پرس سینه


ملایر، میزبان مسابقات کاپ آزاد پرس سینه

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: در آستانه گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مسابقات کاپ آزاد پرس سینه به میزبانی شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

حمید رضا سپهری‌نیا در گفت‌و گو با ایسنا، افزود: مسابقات کاپ آزاد پرس سینه با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت بدنسازی و پرورش اندام این شهرستان در آستانه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در راستای حمایت از باشگاه‌داران در محل پارک سیفیه برگزار می‌شود، به‌همین منظور و در راستای هرچه بهتر برگزارشدن این دوره از مسابقات و انجام برنامه‌ریزی‌های لازم، جلسه‌ای تخصصی با حضور اعضای هیئت بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این مسابقات قهرمان پروری و جذب جوانان به ورزش و حمایت از باشگاه‌داران در ایام کروناست، گفت: با توجه به آنکه ورزش ملایر در مسیر پیشرفت و تعالی برای کسب کرسی‌های موفقیت در حرکت است بنابراین تحقق این مهم در گرو تلاش و حمایت از باشگاه‌داران در عرصه ورزش شهرستان است.

این مقام مسئول اظهارکرد: رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در زمان برگزاری مسابقات، اجرایی کردن موارد فنی و دقیق مسابقات برابر قوانین فدراسیون پرورش اندام، محدود کردن ورودی مسابقات با داربست و بنر، هماهنگی لازم با نیروی انتظامی و بسیج ورزشکاران در برقراری امنیت مسابقات، حضور تیم پزشکی و پزشک یاران تا پایان مسابقات و ... اهم برنامه‌ریزی انجام شده در راستای اجرای این دوره از مسابقات به شمار می‌رود.

سپهری‌نیا با اشاره به اینکه مسابقات کاپ آزاد پرس سینه در روز جمعه نوزدهم شهریور ماه در محل پارک سیفیه برگزار می‌شود، اظهارکرد: شهرستان ملایر از دیرباز استعدادهای فراوانی در عرصه ورزش داشته و قهرمانان موفقی را در رشته‌های مختلف تحویل جامعه ورزشی کشور داده است.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیما صفایی قهرمان تنیس ایران شد