واکنش قیمت طلا و سکه به سفر گروسی/پیش بینی قیمت طلا و سکه 22 شهریور


محمد کشتی آرای گفت:امروز قیمتها در بازار طلا و سکه به سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی واکنش مثبت نشان داد.

محمد کشتی آرای در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا گفت: امروز قیمت دلار به دلیل تحولات سیاسی از جمله سفر نخست وزیر عراق و گروسی به ایران کاهش یافت و به 27470 تومان رسید در حالیکه اونس جهانی به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی تغییری نداشت و 1787 دلار ثابت ماند و طبیعتا کاهش دلار باعث کاهش قیمت طلا و سکه شد.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت در معاملات امروز رکود شدید در بازار همچنان وجود دارد زیرا مواقعی که کاهش قیمت در بازار بوجود می آید طبیعتا دادو ستدها هم کاهش می یابد زیرا بازار در انتظار کاهش بیشتر قیمتها به سر می برد و تقاضایی از جانب خریداران در بازار وجود ندارد.

این فعال بازار طلا اظهار کرد: امروز حباب سکه در محدوده 550 هزار تومان می باشد و همچنان در حال کاهش می باشد.

وی در پایان با پیش بینی قیمت طلا و سکه برای فردا بیان کرد: قیمت طلا و سکه تغییر خاصی نمی کند و با نوسان جزیی همراه است.

واکنش قیمت طلا و سکه به سفر گروسی/پیش بینی قیمت طلا و سکه 22 شهریور

قیمت طلا و سکه امروز 21 شهریور ۱۴۰۰

به گفته محمد کشتی آرای در معاملات امروز قیمت سکه طرح قدیم با 50 هزار تومان کاهش 11 میلیون و 550هزار تومان ،سکه طرح جدید نیز با 150 هزار تومان کاهش نسبت به روز پنج شنبه به قیمت 12 میلیون تومان به فروش می رسد.

قیمت نیم سکه امروز با 100 هزار تومان کاهش 6 میلیون و 50 هزار تومان و ربع سکه هم با 100 هزار تومان کاهش 3 میلیون و 650 هزار تومان اعلام کرد.

همچنین در معاملات امروز قیمت سکه های یک گرمی بانک مرکزی نیز بدون تغییر 2 میلیون300هزار تومان داد و ستد شد.



امروز قیمت یک مثقال طلای آبشده 5 میلیون و 48 هزار تومان و قیمت هر گرم طلای 18 عیار نیز با 6 هزار تومان کاهش به یک میلیون و 165 هزار تومان رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا