برگزاری نشست شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان با اتاق بازرگانی ایران - ایتالیا


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: شرکت شهرک های صنعتی...
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان با اتاق بازرگانی ایران - ایتالیا نشست برگزار کرد

به گزارش ایسنا به نقل از شرکت شهرک های صنعتی استان، علیرضا راشکی اظهار داشت: در این نشست یک نفر از اعضای کمیسیون صنعت و معدن ایران ، رییس اتاق بازرگانی ایران و ایتالیا و رییس اتاق بازرگانی استان سیستان و بلوچستان حضور داشتند.

وی افزود: در این نشست فرصت ها و تهدیدهای بنگاه های خصوصی برای فعالیت اقتصادی در استان سیستان و بلوچستان مطرح شد.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان یاد آور شد: علاوه بر این ظرفیت های منطقه ، حمایت ها و مشوق های قابل ارایه به سرمایه گذاران در شهرک ها و نواحی صنعتی نیز بیان شد.

علیرضا راشکی اذعان داشت: مبحث اهمیت استفاده از ظرفیت بازارچه های مرزی، منطقه آزاد و ظرفیت های گردشگری استان سیستان و بلوچستان از دیگر مواردی بود که در این نشست پیرامون آن بحث و گفت وگو شد.

رییس اتاق ایران ایتالیا گفت: سیستان و بلوچستان به سبب داشتن مرزهای آبی و زمینی طولانی با کشورهای حوزه دریای عمان، پاکستان و افغانستان از موقعیت استراتژیک خاصی در کشور برخوردار است.

پور فلاح ادامه داد: این استان می تواند به عنوان یک هاب تجاری کارا و موثر عمل کند.

وی تاکید کرد: اتاق ایران ایتالیا آمادگی خود را برای همکاری در زمینه بازاریابی و سرمایه گذاری مشترک در حوزه های صنایع ، معادن ، کشاورزی و میراث فرهنگی اعلام می کند.

انتهای پیام

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته