جلسه شورای اقامه نماز شرکت آب و فاضِلاب استان گلستان برگزار شد


جلسه شورای اقامه نماز شرکت آب و فاضِلاب استان گلستان برگزار شد

جلسه شورای اقامه نماز شرکت آب و فاضِلاب استان با حضور مدیر و کارشناس ستاد اقامه نماز، مدیر عامل، معاونین واعضای شورای اقامه نماز آن اداره برگزار شد.

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان گلستان، قاسم محمدی در این جلسه ضمن قدردانی از مدیر عامل و اعضای شورای اقامه نماز به پاس انجام فعالیت های نماز و کسب رتبه برتر در فعالیت های مصوب ابلاغی سال ۹۹، به بیان نکاتی پیرامون نحوه بومی سازی برنامه ها پرداخت و بر اجرای دقیق آن و ثبت در سامانه سجاده تاکید کرد.

محمدی گفت: ارزیابی عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان گویای آن است که قدمهای قابل توجهی در این امر برداشته شده است و همگان در ادای وظیفه خود نسبت به نماز تمام و کمال کوشا هستند.

وی افزود: این شرکت همواره در برگزاری نماز و برنامه های مرتبط با آن همکاری های خوبی با ستاد اقامه نماز داشته و امیدواریم با استمرار همکاری و همراهی بتوانیم با بهره مندی از ظرفیت های نماز از فرصت های موجود برای ترویج و توسعه فرهنگ نماز در جامعه به درستی استفاده نماییم.
در پایان جلسه از مدیر عامل و دبیر شورای نماز آن شرکت به عنوان دستگاه برتر در فعالیت های سال ۹۹، با اهدای لوح تقدیر و تفسیر قرآن حجت الاسلام و المسلمین قرائتی تجلیل به عمل آمد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟