مشکل سرقت تجهیزات برق در گلستان برطرف می‌شود


مشکل سرقت تجهیزات برق در گلستان برطرف می‌شود

گرگان- ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: با شناسایی نقاط آلوده به سرقت تجهیزات برق این در استان به طور قطع با همراهی نیروی انتظامی و بکارگیری افراد متخصص با اجرای طرح‌های مناسب این مشکل را برطرف می کنیم.

به گزارش ایرنا، علی‌اکبر نصیری روز سه شنبه در دیدار با سرتیپ دوم محمدسعید فاضل‌دادگر فرمانده نیروی انتظامی گلستان اظهارداشت: پیشگیری از سرقت تجهیزات و انرژی از اهداف مشترک نیروی انتظامی و این شرکت است و تاکنون فرماندهی انتظامی استان همکاری خوبی با نهادهای خدمات‌رسان به ویژه شرکت توزیع نیروی برق در داشته است.

وی خاطرنشان کرد: خاموشی‌های اخیر باعث شد تا افرادی از این موقعیت استفاده کرده و اقدام به سرقت تجهیزات برقی می‌کنند، شناسایی و با همراهی نیروی انتظامی اقدامات قانونی در خصوص دستگیری آنان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: تامین برق مطمئن و پایدار و فراهم نمودن رضایتمندی مردم و مشترکین برق استان از مهمترین اهداف این شرکت است.

به گفته وی این شرکت آماده است تا نقاط تاریک و خطرآفرین مد نظر پلیس در این استان را به سیستم روشنایی مجهز کند.

نصیری شرکت توزیع نیروی برق را یک شرکت خدماتی اعلام و تاکید کرد: حرکات، رفتار و کارهایی که سارقان با سرقت تجهیزات برق انجام می‌دهند و موجبات خاموشی‌ها را فراهم می‌کنند از کسی پذیرفته نیست و سبب آسیب رساندن به رضایتمندی مردم از نظام خواهد شد.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: این نهاد نظامی همچون گذشته در خصوص شرکت‎های خدمات‎ رسان وظیفه خود می ‎داند که از تجهیزات شرکت برق استان با افزایش گشت‌ها و حضور هماهنگی حفاظت کند.

سردار محمدسعید فاضل‌دادگر اضافه کرد: هر سرقتی که انجام می‌شود، باید در سامانه مربوطه ثبت گردد تا قابلیت رصد و پیگری را داشته باشد.

وی بیان کرد: همکاران ما در صورت جلوگیری از سرقت و کشف سرقت‌ها، علاوه بر عمل به وظیفه قانونی خود، مورد تشویق‌های ویژه‌ای قرار خواهند گرفت که این خود بیانگر حفظ و حراست از تاسیسات دستگاه‌های خدمات‌رسان توسط پلیس استان است.

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: در سال جاری چندین مانور با همکاری ستاد فرماندهی کل انتظامی، پلیس پیشگیری از سرقت، معاونت آگاهی، بسیج و مدیریت‌های توزیع نیروی برق شهرستان‌ها با بکارگیری تجهیزات لجستیکی توزیع برق و خودروهای انتظامی، متشکل از چندین اکیپ در شهرستان‌های ۱۴ گانه با هدف کاهش و پیشگیری از سرقت از تجهیزات برق و جلوگیری از بروز هرگونه مشکلات اجرا شد.

منوچهر بهمنی‌نیا تامین برق مطمئن و پایدار و فراهم نمودن رضایتمندی مردم و مشترکین برق را از اهداف شرکت توزیع نیروی برق استان برشمرد و افزود: شرکت برق یکی از شرکت‌های خدمات‌رسان است و این که افرادی با سرقت تجهیزات برق و بروز خاموشی باعث ایجاد خسارت در بیت المال و لوازم مردم می‌شوند.

وی یادآور شد: این مساله موجبات نارضایتی مردم از نظام را فراهم می‌کند که پذیرفتنی نیست و تلاش داریم با برنامه‌ریزی ماهانه این طرح و اجرای آن در کنار طرح‌های دیگر شرکت، شاهد کاهش میزان سرقت تجهیزات برقی در استان باشیم.
وی تاکید کرد: مردم د می‌توانند موارد مشکوک در زمینه سرقت از تجهیزات برقی و دستگاه‌های رمزارز را به دفتر حراست توزیع برق استان با شماره تلفن ۰۹۰۳۲۹۰۰۸۱۹ به صورت شبانه‌روزی و محرمانه اطلاع رسانی کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)