2میلیارد تومان تجهیزات برای بوستان‌های سیستان و بلوچستان تهیه شده است


2میلیارد تومان تجهیزات برای بوستان‌های سیستان و بلوچستان تهیه شده است

زاهدان- ایرنا- معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تجهیزات برای 16 بوستان‌ واقع در مناطق کم برخوردار سه شهرستان زاهدان، چابهار و زابل به ارزش 2 میلیارد تومان از سوی استانداری این استان خریداری شده است.

به گزارش ایرنا ابوذر کوثری روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از این تجهیزات در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب و توجه ایشان به کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح کشور سازمان امور اجتماعی و استانداری‌های سراسر کشور از جمله استانداری سیستان و بلوچستان و دفتر اجتماعی آن برنامه‌هایی برای مهار آسیب‌های اجتماعی بویژه در مناطق حاشیه شهر در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: یکی از اقداماتی که در کنار سایر اقدامات مهم و چشمگیر است این بوده که ما یکسری حمایت‌هایی از مجموعه شهرداری‌های شهرهای دارای حاشیه بالا در سیستان و بلوچستان داشته باشیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: در شهرهای زاهدان، زابل و چابهار بخشی از حمایت‌هایمان در قالب کمک‌هایی برای مجموعه‌های بازی کودکان برای مکان‌هایی که توسط شهرداری و دفاتر تسهیلگری در حاشیه این شهرها شناسایی شده اختصاص یافت.

وی تصریح کرد: برنامه این است که طبق قول شهردار و مجموعه مدیریت شهری زاهدان از امروز نصب تجهیزات مجموعه‌های بازی کودکان شروع و طبق برنامه هر روز در یکی از پارک‌ها این تجهیزات نصب خواهد شد.

کوثری گفت: با تلاش‌های همه‌ی دستگاه‌های دولتی و مجموعه‌های شهرداری‌ها در مناطق حاشیه شهر؛ توسعه نمایی شهری بویژه محل بازی و فضای سبز خوب برای کودکان و خانواده‌هایی که در این مناطق حاشیه‌ای هستند فراهم خواهد شد.

وی افزود: مجموعه شهرداری‌ها علاوه‌بر کارهای کاربردی و توسعه‌ای که انجام می‌دهند یکسری مسوولیت‌ها و وظایف بسیار مهم در حوزه اجتماعی و فرهنگی نیز دارند که حتما این موضوع را حسب وظایف ذاتی خودشان در اولویت قرار دهند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین تفاهمات مابین انجمن شرکت های پرداخت الکترونیک و انجمن علمی تجارت الکترونیک