رکورد تاریخی الهلال در لیگ قهرمانان آسیا پس از شکست دادن استقلال


رکورد تاریخی الهلال در لیگ قهرمانان آسیا پس از شکست دادن استقلال

الهلال عربستان با بردی که شب گذشته برابر استقلال بدست آورد، موفق شد برای هشتمین بار راهی مرحله یک چهارم نهایی شده و رکورددار شود. نوشته رکورد تاریخی الهلال در لیگ قهرمانان آسیا پس از شکست دادن استقلال اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

رکورد تاریخی الهلال در لیگ قهرمانان آسیا پس از شکست دادن استقلال

الهلال عربستان با 8 حضور، رکورددار حضور در مرحله چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پس از برتری برابر استقلال
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۸:۲۰
رکورد تاریخی الهلال در لیگ قهرمانان آسیا پس از شکست دادن استقلال

الهلال عربستان با بردی که شب گذشته برابر استقلال بدست آورد، موفق شد برای هشتمین بار راهی مرحله یک چهارم نهایی شده و رکورددار شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

الهلال عربستان پس از پیروزی شب گذشته برابر استقلال، به همراه الاتحاد عربستان رکورددار صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

پیروزی شب گذشته الهلال برابر استقلال، رکورد جدیدی را برای این تیم در فوتبال آسیا به ثبت رساند.

روزنامه الریاضیه عربستان در این خصوص نوشته است:

از زمان راه اندازی سیستم جدید رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از سال ۲۰۰۳، الهلال برای هشتمین بار موفق شد به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات صعود کرده و به همراه الاتحاد دیگر تیم عربستانی در این زمینه رکورددار شود.

الهلال در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا طی سالهای ۲۰۰۷، ۲۰۱۰، ۲۰۱۲، ۲۰۱۴، ۲۰۱۵، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده بود و شب گذشته نیز پس از کسب پیروزی دو بر صفر برابر استقلال، برای هشتمین بار موفق شد به دور یک چهارم صعود کند و با رکورد ۸ بار صعود الاتحاد به این مرحله برابری کرد.

علاوه بر این، الارزق (لقب الهلال) موفق شد برای چهارمین بار در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا استقلال را شکست دهد و این در حالی است که آنها در ۵ بازی مغلوب تیم ایرانی شده اند. گل های بافتیمبی گومیس و سالم الدوسری برای پیروزی الهلال در این بازی کافی بود.

الریاضیه در ادامه به حضور گسترده خبرنگاران ایرانی در استادیوم زعبیل دبی پرداخت و نوشت:

دیدار تیم های فوتبال الهلال و استقلال تهران، دیروز با حضور پرتعداد خبرنگاران و رسانه های ایرانی همراه شد. تعداد متخصصان رسانه های ایرانی حدود سه برابر همتایان سعودی خود بودند. رسانه های ایرانی در سه دسته بصری، نوشتاری و صوتی نمایندگانی را برای پوشش این مسابقه اعزام کرده بودند.

الریاضیه در پایان ضمن اشاره به رطوبت بالای دبی در هنگام برگزاری مسابقه و میزان شرجی ۷۳ درصدی این شهر، با سعد الکثیری کارشناس داوری عربستانی به گفتگو پرداخت که او اعلام کرد تمام تصمیمات فو مینگ چینی در این بازی صحیح بود و او اشتباه خاصی مرتکب نشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا