حذف کردن واترمارک Canva Premium از تصاویر چگونه انجام می‌شود؟


حذف کردن واترمارک Canva Premium از تصاویر چگونه انجام می‌شود؟

گجت نیوز Canva Premium واترمارک خودش را روی تصاویر ویرایش شده کاربر درج می‌کند و در ادامه نحوه حذف کردن واترمارک این برنامه را آموزش خواهیم داد. ویرایش عکس‌ها به خصوص پاک کردن واترمارک آن‌ها کار ساده‌ای نیست و برای آن نرم افزار‌های مختلف و حرفه‌ای زیادی مانند ادوبی فوتوشاپ و غیره ساخته شده‌اند. اما Canva Premium... نوشته حذف کردن واترمارک Canva...

Canva Premium واترمارک خودش را روی تصاویر ویرایش شده کاربر درج می‌کند و در ادامه نحوه حذف کردن واترمارک این برنامه را آموزش خواهیم داد.

ویرایش عکس‌ها به خصوص پاک کردن واترمارک آن‌ها کار ساده‌ای نیست و برای آن نرم افزار‌های مختلف و حرفه‌ای زیادی مانند ادوبی فوتوشاپ و غیره ساخته شده‌اند. اما Canva Premium برای کسانی طراحی شده که هیچ تجربه‌ای از کار با برنامه‌های حرفه‌ای ویرایش عکس و فیلم ندارند اما به تولید محتوای جذاب علاقه‌مندند.

Canva Premium یک سرویس ویرایش تصاویر بوده که توانایی حذف واترمارک عکس، ساختن پست‌های اینستاگرام، thumbnails یوتوب، لوگو و غیره را به کاربر هدیه می‌دهد.استفاده از این برنامه سبب می‌شود تا روی عکس‌هایتان واترمارک این سرویس درج شود. این موضوع باعث شده تا کاربران به دنبال راه حلی برای برداشتن و حذف واترمارک Canva Premium از روی تصاویر خود باشند. اگر شما هم جزو همین دسته از کاربران هستید با گجت نیوز همراه باشید تا نحوه پاک کردن واترمارک این سرویس را به شما عزیزان آموزش دهیم.

بخش اول: حذف کردن واترمارک Canva با چند گام

Canva یک نرم افزار تحت وب بوده که می‌خواهد خلاقیت کاربران را بدون هرگونه پیچیدگی و مشکلی اجرا کند. برخلاف فوتوشاپ یا آیلاستریتور – Illustrator نیازی به دانلود چیزی روی کامپیوترتان نخواهد بود. همچنین از سخت افزار دستگاه استفاده‌ای نمی‌شود چرا که سرویس تماما به صورت اینترنتی اجرا شده و حتی روی سیستم‌های ضعیف و قدیمی نیز قابل اجراست.

پس از ویرایش عکس‌ها، اگر می‌خواهید تصویر نهایی بدون واترمارک Canva باشد بایستی مبلغی را بپردازید. هرکسی می‌تواند با انجام پرداخت برای ابزار یا عکس، آن را متعلق به خود کند و بدون هرگونه مزاحمت و واترمارک از آن لذت ببرد. این کار با کلیک روی گزینه «Remove watermark» انجام می‌شود و اگر می‌خواهید تمامی آپشن‌هایی که استفاده کرده‌اید را به یکباره بخرید باید روی «Buy on Download» کلیک کنید. راه بی‌دردسر استفاده از Canva، خرید اشتراک Canva Pro است که شاید بهترین گزینه پیش رو برای کاربر باشد.

با پیروی از گام‌های زیر می‌توانید واترمارک Canva را از تصاویرتان حذف کنید.

پس از اتمام ویرایش‌های لازم روی تصویر، روی گزینه سه نقطه (…) کلیک کنید.در منوی باز شده گزینه «Download» که به رنگ بنفش در آمده را انتخاب کنید.حالا باید نوع فایل خروجی را انتخاب کنید. سپس روی «Done» کلیک کنید.از منوی باز شده روی «Premium Elements» کلیک کنید تا تمامی تصاویر و المان‌هایی که باید برایشان پرداخت انجام دهید را مشاهده کنید.حالا تنها دو گزینه پیش روی شما خواهند بود: «Pay and Download» و «Download with Canva Pro».پس از انتخاب یکی از این دو گزینه شما تصویر ویرایش شده‌تان را خریداری خواهید کرد.در مرحله پایانی روش پرداخت را انتخاب کنید تا انتقال وجه کامل شود.

مزایا و معایب Canva

مزایا

ابزاری مناسب برای تازه‌کارها که با خود آموزش‌هایی به همراه دارد.کار با وبسایت ساده و راحت بوده و هرکسی می‌تواند با آن ارتباط برقرار کند.به اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای قابل انجام است.با خرید نسخه Pro ویژگی‌های زیادی در دسترس کاربر قرار می‌گیرد.با استفاده از نسخه رایگان برنامه می‌توانید به طور نامحدود تصاویر را ویرایش کرده و دانلود کنید.

معایب

برخی ویژگی‌های Canva هیچ‌گاه به کارتان نخواهند آمد.به دلیل عملکرد نامطلوب، لگ و گیرهایی حین کار با برنامه ایجاد می‌شود.

بخش دوم: حذف واترمارک عکس‌ها به سادگی با استفاده از MarkGo

MarkGo یکی از بهترین ابزارها برای حذف کردن واترمارک و ایجاد افکت بلور شناخته می‌شود. اگر در حال ویرایش یک عکس یا فیلم هستید، iMyFone MarkGo می‌تواند به شما برای حذف یا گذاشتن واترمارک کمک کند. همچنین اگر روی تصویر شما چند واترمارک قرار داده شده، می‌توانید با استفاده از ویژگی‌های مختلف MarkGo تمامی آن‌ها را حذف کنید.

گزینه‌هایی مانند undo، redo و restore در برنامه تعبیه شده‌اند تا در هر زمانی که بخواهید بتوانید واترمارک را حذف کنید. ماموریت اصلی MarkGo پاک کردن کامل و قدرتمند واترمارک بوده و ویژگی‌هایش بر اساس همین وظیفه توسعه پیدا کرده‌اند. معمولا برنامه‌های ویرایش عکس تنها می‌توانند با یک عکس کار کنند اما MarkGo می‌تواند در یک زمان، واترمارک چندین عکس را باهم بردارد. تنها کاری که باید انجام بدهید مشخص کردن ناحیه‌ای است که در آن واترمارک قرار گرفته و سپس با یک کلیک، واترمارک از تمامی عکس‌هایتان پاک خواهد شد.

با استفاده از برنامه MarkGo که توسط تیم سازنده برنامه Filme طراحی و ساخته شده می‌توانید با توجه به مراحل زیر، واترمارک تصاویر را حذف کنید.

به وبسایت iMyFone MarkGo مراجعه کرده و جدیدترین نسخه از برنامه را دانلود کنید.پس از دانلود و نصب برنامه، آن را اجرا کنید. گزینه‌هایی برای پاک کردن یا اضافه کردن واترمارک پیش رویتان قرار گرفته‌اند. از این گزینه‌ها می‌توان هم برای عکس‌ها و هم برای فیلم‌ها استفاده کرد.گزینه «Remove Image Watermark» را انتخاب کنید.
حذف کردن واترمارک Canva Premium از تصاویر چگونه انجام می‌شود؟تصویر مورد نظرتان را به برنامه وارد کنید.روی گزینه «Add Image» کلیک کرده و عکسی که می‌خواهید واترمارکش را حذف کنید را انتخاب کنید.
حذف کردن واترمارک Canva Premium از تصاویر چگونه انجام می‌شود؟در همینجا می‌توانید چند عکس را همزمان انتخاب کنید.با کلیک روی «Selection Tool» مستطیلی روی صفحه نمایان می‌شود. با درگ کردن آن را دور واترمارک قرار بدهید.
حذف کردن واترمارک Canva Premium از تصاویر چگونه انجام می‌شود؟اگر می‌خواهید واترمارک را از تمامی عکس‌ها حذف کنید روی گزینه «Apply to all radio» کلیک کنید.حالا گزینه «Remove Now» را انتخاب کنید.واترمارک تنها در عرض چند ثانیه حذف می‌شود.با استفاده از گزینه‌های undo، redo و reset می‌توانید تغییراتتان را بردارید یا دوباره اعمال کنید.روی گزینه «Export» کلیک کنید تا تصاویر روی دستگاه ذخیره شوند.

ویژگی‌های MarkGo

یکی از بهترین ابزارهایی برشمرده می‌شود که اختصاصا برای حذف کردن واترمارک از یک عکس یا فیلم طراحی شده است.امکان گذاشتن یا حذف واترمارک روی فیلم و عکس وجود دارد.حذف واترمارک تنها با یک کلیک بهترین ویژگی برنامه محسوب می‌شود.MarkGo یک برنامه کاملا رایگان است.برای حذف یا گذاشتن واترمارک نیازی به پرداخت مبلغ نیست. همچنین هیچ محدودیتی برای تعداد دفعاتی که می‌خواهید عکس‌ها را ویرایش کنید وجود ندارد.

نتیجه‌گیری

طراحی بصری Canva بسیار خوب انجام شده و بانک تصاویر بزرگی در اختیار دارد؛ اما بخش قابل توجهی از تصاویر دارای واترمارک هستند. کاربران به دنبال راهی برای پاک کردن این واترمارک‌ها هستند چرا که استفاده از عکسی که واترمارک دارد چندان جذابو منحصربه‌فرد نیست. اگر به دنبال برنامه‌ای برای حذف کردن واترمارک هستید، iMyFone MarkGo می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد. کیفیت پاک کردن واترمارک توسط این برنامه رضایت‌بخش ارزیابی می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم از این برنامه جهت برداشتن واترمارک از چندین عکس استفاده کنید، ویژگی‌ای که کمتر توسط برنامه‌های ویرایش عکس ارائه می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)