شرکت هواپیمایی عراق، توقف پروازهای خود با ایران را تکذیب کرد


شرکت هواپیمایی عراق، توقف پروازهای خود با ایران را تکذیب کرد

شفقنا- شرکت هواپیمایی دولتی عراق تاکید کرد که گزارش های حاکی از توقف پروازهای آن با ایران دروغ است و این پروازها ادامه دارند. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از خبرگزاری رسمی عراق (واع)، شرکت خطوط هوایی این کشور (العراقیه) شامگاه پنج شنبه با صدور بیانیه ای، گزارش های منتشر شده در رسانه های مختلف مبنی بر توقف […]

شرکت هواپیمایی عراق، توقف پروازهای خود با ایران را تکذیب کردشرکت هواپیمایی عراق، توقف پروازهای خود با ایران را تکذیب کرد

شفقنا- شرکت هواپیمایی دولتی عراق تاکید کرد که گزارش های حاکی از توقف پروازهای آن با ایران دروغ است و این پروازها ادامه دارند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از خبرگزاری رسمی عراق (واع)، شرکت خطوط هوایی این کشور (العراقیه) شامگاه پنج شنبه با صدور بیانیه ای، گزارش های منتشر شده در رسانه های مختلف مبنی بر توقف پروازهای این شرکت دولتی به مقصد ایران و برعکس را تکذیب کرد.

این شرکت متعلق به دولت عراق در بیانیه خود در این باره آورده است: اخبار منتشر شده در رسانه ها درباره توقف پروازهای هواپیمایی ملی از فرودگاه های محلی فعال در کشور به ایران و برعکس، اخبار دروغین هستند؛ همه پروازهای زمان بندی شده به طور عادی و بدون تعویق یا توقف ادامه دارند.

این در حالی است که پیشتر، «حسن خوشخو»، مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری ایران، در نامه ای به نمایندگی شرکت العراقیه در ایران، از لغو پروازهای این شرکت هواپیمایی به دلیل عدم رعایت مقررات در زمینه دریافت ویزای رسمی از زائران ایرانی خبر داده بود.

در این نامه آمده است: با احترام، نظر به اعلام رسمی دولت عراق مبنی بر لزوم ورود افراد به خاک آن کشور با دریافت ویزای رسمی از طریق سفارت آن کشور در ایران و اخطارهای مکرر این سازمان به آن شرکت به منظور رعایت مقررات مربوطه که پیامدهای بسیاری برای زائران گرامی به هنگام ورود به کشور عراق در فرودگاه های آن کشور از طریق مبادی مختلف گزارش شده است، بدین وسیله ضمن اخطار به آن شرکت هواپیمایی اعلام می گردد، کلیه مجوزهای پروازی آن شرکت از تاریخ ۲۶ شهریور ماه جاری (امروز جمعه) ابطال می گردد.

سازمان هواپیمایی کشوری ایران در ادامه نامه مذکور با موضوع اخطار مقرراتی و اعلام ابطال پروازهای شرکت هواپیمایی العراقیه، همچنین آورده است: بدیهی است آن شرکت موظف به رعایت شأن و کرامت مسافرین گرامی و ایفای تعهدات لازم برای بازگرداندن کلیه وجوه دریافتی بابت بلیت پرواز و سایر هزینه های مرتبط در کوتاه ترین زمان ممکن به مسافرین می باشد.

خبر اصلی را در واع ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساناز جلیلی کیست؛ چرا در ترکیه خودکشی کرد