مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی تئاتر مرصاد تمدید شد


مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی تئاتر مرصاد تمدید شد

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر مرصاد خبر داد و گفت: ارسال آثار در بخش نمایش نامه نویسی تا تاریخ 15 مهر و بخش نمایشی صحنه ای و خیابانی تا تاریخ 30 مهر تمدید شده است. 

بهرام فاضلی زاد روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شرایط حاکم بر شهرستان های کشور و کاهش فعالیت گروه های نمایشی، دبیرخانه جشنواره با درخواست گروه های نمایشی برای تمدید مواجه شد که مورد موافقت اعضاء شورای سیاستگذاری جشنواره قرار گرفت.

وی یادآوری کرد: جشنواره ملی تئاتر مرصاد در چهار بخش نمایشنامه نویسی، نمایش نامه خوانی، تئاتر خیابانی و تئاتر صحنه ای در شهرستان اسلام آبادغرب برگرار می شود.

رئیس جشنواره ملی تئاتر مرصاد افزود: علاقمندان می توانند در سه بخش نمایشنامه نویسی، تئاتر خیابانی و تئاتر صحنه ای آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان اینکه تئاتر مرصاد از اولویت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه است و برای اجرایی شدن آن اقدامات مناسبی صورت گرفته است، گفت: از جمله این اقدامات می توان به راه اندازی دبیرخانه دائمی جشنواره، تدوین آیین نامه جشنواره ملی تئاتر مرصاد که در حال انجام است و تلاش برای در سرفصل قرار گرفتن جشنواره و راه اندازی صفحه ویژه جشنواره اشاره کرد.

فاضلی زاد ادامه داد: توجه به فرهنگ ایثار و شهادت یکی از اولویت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و برنامه ریزی لازم برای ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس صورت گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان از قرار گرفتن فایل فراخوان و نحوه شرکت در جشنواره ملی تئاتر مرصاد بر روی سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب به آدرس slgh.farhang.gov.ir خبر داد.

دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد آبان ماه امسال در چهار بخش صحنه‌ای، خیابانی، نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی بصورت رقابتی در شهرستان اسلام آباد غرب برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند