توزیع غذای گرم میان محرومان در سالروز شهادت کریم اهل بیت(ع)


توزیع غذای گرم میان محرومان در سالروز شهادت کریم اهل بیت(ع)

موسوی از توزیع غذای گرم به مناسبت فر رسیدن شهادت دومین اختر تابناک امامت و ولایت امام حسن مجتبی(ع) بنابر قول هفتم صفر توسط بچه‌های مسجد خبر داد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد،، سید محمدحسن موسوی، مدیر کانون فرهنگی هنری ولیعصر(عج) از توزیع ۲۰۰ پرس غذای گرم به مناسبت فرارسیدن شهادت دومین اختر تابناک امامت و ولایت امام حسن مجتبی(ع) بنابر قول هفتم صفر توسط بچه های مسجد خبر داد.

وی اظهار داشت: این برنامه با یاری و همت بچه های مسجد، خیران و نیکوکاران انجام شد که برخی از خانواده های نیازمند از این طرح بهره مند شدند.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت ولیعصر(عج) خاطرنشان کرد:بچه های کانون فرهنگی و هنری ولیعصر(عج) در برنامه های خود، حمایت از خانواده های کم بضاعت و نیازمند را در اولویت قرار داده اند که در همین راستا طرح های عام المنفعه و خیرخواهانه متعددی به همت بچه های مسجد و خیران در این کانون فرهنگی و هنری انجام شده که در قالب کمک های مومنانه میان خانواده های کم بضاعت توزیع شده است.

موسوی در پایان با تاکید بر اینکه روند طرح های خیرخواهانه بچه های مسجد در کمک رسانی به خانواده های بی بضاعت همچنان ادامه دارد از خیران، نیکوکاران، اهالی مسجد و اعضای کانون خواست نسبت به یاری نیازمندان در اجرای طرح های «کمک مومنانه» بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری ولیعصر(عج) را یاری رسانند.

پایان پیام/40

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم آغاز شد