اعزام یک هزار و 600 نفر از آذربایجان شرقی به نجف اشرف


اعزام یک هزار و 600 نفر از آذربایجان شرقی به نجف اشرف

 مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی گفت:طبق برنامه‌ی اعلام شده، روزانه دو پرواز، به ترتیب ساعت 06:00 صبح و 15:20 از فرودگاه تبریز به سمت نجف پرواز خواهند کرد که در مجموع بیش از یک هزار و 600 نفر شامل یک هزار و 184 نفر زائر و 500 نفر موکب‌دار از فرودگاه تبریز به نجف اشرف اعزام خواهند شد.

رامین آذری در جلسه هماهنگی پروازهای اربعین اظهار کرد: پروازهای ویژه ایام اربعین از تاریخ ۳۱ شهریور ماه آغاز و تا ۱۱ مهر ادامه خواهد داشت و در این مدت تعداد ۴۸ پرواز رفت و برگشت توسط شرکت هواپیمایی آتا، وظیفه‌ی انتقال مسافرین از تبریز به نجف و بالعکس را به عهده خواهند داشت.

وی افزود: به دلیل انجام عملیات واکسیناسیون کرونا در ترمینال حج فرودگاه تبریز، امسال پروازهای اربعین از ترمینال اصلی فرودگاه تبریز انجام خواهد شد که با توجه به برنامه ریزی انجام شده مبنی بر عدم تداخل این پروازها با سایر پروازهای خارجی، مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های استان، آذری تاکید کرد: قیمت مصوب پروازهای اربعین ( رفت و برگشت ۵ میلیون تومان و یک طرفه ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان) توسط سازمان هواپیمایی کشوری اعلام شده است و نظارت کامل در فرودگاه تبریز جهت حصول اطمینان از رعایت این قیمت ها با جدیت انجام می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا