83 برنامه شاخص هفته دفاع مقدس در میناب اجرا می‌شود


83 برنامه شاخص هفته دفاع مقدس در میناب اجرا می‌شود

بندرعباس-ایرنا-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میناب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: بیش از 83برنامه مختلف در هفته دفاع مقدس در این شهرستان اجرا می‌شود.

سرهنگ حسین درویشی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و مسوولان ادارات، رژه موتورسواران، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، مسابقه ورزشی و فرهنگی، شب خاطره، غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا و نشست‌های بصیری از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان میناب است.

وی، برگزاری یادواره شهدا، بازدید از موزه دفاع مقدس، ویزیت رایگان خانواده‌های رزمندگان و تجلیل از زنان پشتیبان دفاع مقدس را از برنامه های هفته دفاع مقدس برشمرد و ادامه داد: برپایی ایستگاه صلواتی، توزیع بسته‌های معیشتی، بیان خاطرات بسیج ادارات و دانش آموزی، تجلیل از جهادگران، پیشکسوتان، تجلیل از زنان ایثارگر و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان می‌باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میناب با اشاره به شیوع کرونا گفت: دوران دفاع مقدس الگویی برای مقابله با کرونا در کشور بود که جمع آوری و توزیع بسته‌های معیشتی و کمک‌های مومنانه برای اقشار آسیب دیده ناشی از کرونا از جمله اقدامات خوب بود.

وی افزود: دفاع مقدس، انقلاب اسلامی را بیمه کرد و این هفته به پاسداشت ایثار و فداکاری رزمندگان که از جان و مال خود گذشتند، گرامی داشته می‌شود.

سرهنگ درویشی گفت: هفته دفاع مقدس یکی از مهمترین مناسبت‌ها در طول سال است که ویژه برنامه‌های آن باید به خوبی اجرا شوند.

هفته دفاع مقدس از ۳۱شهریورماه همزمان با سالروز شروع جنگ تحمیلی آغاز می‌شود.

شهرستان میناب با ۳۰۰ هزار جمعیت در ۹۰ کیلومتری شرق بندرعباس قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟