استاندار یزد: دفاع مقدس، الگویی تمام عیار از همدلی یک ملت است


استاندار یزد: دفاع مقدس، الگویی تمام عیار از همدلی  یک ملت است

یزد- ایرنا- استاندار یزد تاکید کرد: دفاع مقدس، الگویی تمام‌عیار از همدلی و گرد هم آمدن یک ملت حول هدف و آرمان مشترک و کوشش بی‌پایان برای رسیدن به آن است.

محمد علی طالبی روز چهارشنبه در پیامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس آورده است: این هفته یادآور مردان و زنانی است که اراده کردند تا از داشته‌ها و ارزشهای خود حفاظت کنند و از جنگی تاریخی که از آغاز خلقت آدم، میان حق و باطل، عدالت و ستم و آزادی و بردگی وجود داشته، سرفراز بیرون آیند و مایه فخر ایرانیان در سراسر تاریخ گردند.

"دفاع مقدس نه فقط یک جنگِ پایان یافته که الگویی تمام‌عیار از همدلی و گرد هم آمدن یک ملت حول هدف و آرمان مشترک و کوشش بی‌پایان برای رسیدن به آن است؛ الگویی که در همه دوران‌ها در میان ناملایمات و سختی‌ها قابل استفاده است و هر زمان که احساس شود تنها و در محاصره مانده‌ایم، با نگاه به آن می‌توان روحیه‌ای دوچندان گرفت و راههای سخت و دشوار را پیمود".

"همین دفاع جانانه از کشور و ارزشهای برآمده از انقلاب مردمی‌اش بود که تصویری عزت‌مند از ایرانیان ارائه کرد تا دوست و دشمن بدانند که این ملت، ایستاده بر بلندای فرهنگ و تمدنش و پشتگرم به ارزشهای دینی و انسانی‌اش، با همه تنوع قومی و سلیقه‌ای، یکصدا پاسدار هویت خود و نگهبان حقیقت، استقلال و راستی است".

"این هفته را که یادآور رشادتها و مجاهدتهای هشت ساله‌ است گرامی می‌دارم، به روح شهیدان و رفتگان آن حماسه درود فرستاده و برای همه جانبازان و رزمندگانی که در میان ما هستند آرزوی سلامت و طول عمر دارم که این کشور همچنان از دمِ گرم آنان نیرو می‌گیرد و به پیش می‌رود".

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند