وحشت گردشگران با دیدن مار شاه کبرای بزرگ


وحشت گردشگران با دیدن مار شاه کبرای بزرگ

ظاهر شدن ناگهانی مار شاه کبرای بزرگ در جنگل موجب وحشت گردشگران محلی در هند شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رویارویی با یک مار برای هر کسی می‌تواند تجربه‌ای وحشتناک باشد. بخصوص اگر این مار از نوع مار خطرناک کبرا باشد. حالا تصور کنید ناگهان با یک مار شاه کبرای بزرگ که به شکلی غافلیگرانه سمت شما هجوم آورده مواجه شوید. در آن لحظه چه عکس العملی از خود نشان خواهید داد؟ این صحنه‌ای بود که گروهی از گردشگران محلی در هند با آن مواجه شدند.

«سردهار وِمبو»، مدیرعامل و بنیانگذار شرکت Zoho Corporation به همراه همراهان و تعدادی از ماموران جنگبانی هند در حال گشت و گذار بودند که ناگهان با این مار شاه کبرا مواجه شدند. اواخر سال ۲۰۱۹ و پیش از شیوع گسترده کرونا آقای ومبو به «ماتهالامپارای» روستایی در نزدیکی تنکاسی در گات‌های غربی واقع در ایالت تامیل نادو نقل مکان کرده بود. او به همراه این گروه در حال گردش در جنگل بود که با این صحنه مواجه شد. تصویری که ومبو از این مار تهیه و در توئیتر خود منتشر کرد بلافاصله مورد توجه کاربران قرار گرفت. آقای ومبو در این پست نوشت: «یک روز فوق العاده. جنگلبانان این شاه کبرا را گرفتند و در تپه مجاور رها کردند.»

بیشتر بخوانید

نبرد دو مار شاه کبری موجب وحشت گردشگران شد + فیلم

این پست در عرض تنها چند ساعت هزاران لایک دریافت کرد. بسیاری از کاربران با دیدن این مار بزرگ از شکوه آن ابراز حیرت کردند. یکی از از کاربران در کامنتی نوشت: «فوق العاده. نمی‌دانستم تپه‌های پوتیگای زیستگاه مار شاه کبرا است.» کاربر دیگر نوشت: «واقعا بزرگ و ترسناک به نظر می‌رسد.»

وحشت گردشگران با دیدن مار شاه کبرای بزرگ

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل