حذف بیش از 12000 خانوار نفت سفیدسوز از چرخه دریافت سوخت مایع


حذف بیش از 12000 خانوار نفت سفیدسوز از چرخه دریافت سوخت مایع

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به اجرای طرح راستی آزمایی خانوارهای نفت سفید سوز توسط کارشناسان این منطقه در سطح استان گفت: بیش از 12 هزار خانوار از چرخه دریافت نفت سفید حذف شدند.

عبدالله گیتی منش در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: در طی دو سال اخیر براساس اجرای طرح راستی آزمایی خانوارهای نفت سفید سوز درسطح استان که توسط کارشناسان این شرکت انجام و همچنین گازرسانی به روستاهای استان بیش از 12 هزارخانوار از چرخه دریافت سوخت مایع حذف شدند.

گیتی منش شناسایی مصرف کنندگان واقعی، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی و صیانت از فرآورده‌های نفتی به عنوان سرمایه ملی را از اهداف اجرای این طرح عنوان نمود و عنوان کرد: با احتساب سهمیه ۲هزار و یکصد لیتری هر خانوار در طی سال با اجرای این طرح در این مدت از عرضه خارج از شبکه بیش از 25 هزار لیتر نفت سفید جلوگیری شده است.

وی به وجود 22 هزار خانوار نفت سفید سوز در استان اشاره کرد و افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و تحقق حقوق شهروندی و کسب رضایت‌مندی مشتریان سهمیه سالیانه این خانوارها در کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب شارژ شده که با مراجعه به فروشندگی نفت سفید نسبت به دریافت سوخت مورد نیاز خوداقدام می‌نمایند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر