عاملان تیراندازی در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس دستگیر شدند


عاملان تیراندازی در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس دستگیر شدند

بندرعباس-ایرنا - فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری 6 نفر از اراذل و اوباش و عاملان تیراندازی در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس پس از درگیری و نزاع دسته جمعی خبرداد.

به گزارش روز پنجشنبه پلیس استان سردار "غلامرضا جعفری" افزود: در پی اعلام وقوع درگیری و تیراندازی در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس، بلافاصله مأموران گشت کلانتری و تیم های تخصصی پلیس امنیت عمومی استان در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد : پیرو تیراندازی های ماه گذشته که منجر دستگیری عامل تیراندازی شده بود ، متهم در اجرای دستور مقام قضائی روانه زندان شد اما به تازگی از زندان ترخیص شد و پس از آن ساعت سه بامداد امروز نامبرده به اتفاق چند نفر دیگر نزاع کرد که طی این درگیری یک نفر با اسلحه سرد مضروب و به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: فرد یادشده برای پیگیری وضعیت همدست مصدوم خود به بیمارستان مراجعه کرد که هنگام درمان ضاربان دوباره با یکدستگاه خودروی پژو ۴۰۵ نقره ای رنگ با پلاک مخدوش به بیمارستان مراجعه و اقدام به شلیک با اسلحه کلاشینکف کردند که در اثر تیراندازی این فرد از ناحیه ی زانو مصدوم شد.

وی یاد آور شد: مصدوم تحت مراقبت پلیس در حال درمان است و سایر متهمان نیز جهت ادامه روند مراحل پرونده به پلیس امنیت عمومی استان منتقل شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...