دخیا: امسال می تواند سال بزرگی برای منچستریونایتد باشد؛ دیدن روزمره رونالدو در باشگاه حس خوبی دارد


دخیا:  امسال می تواند سال بزرگی برای منچستریونایتد باشد؛ دیدن روزمره رونالدو در باشگاه حس خوبی دارد

دروازه بان اسپانیایی شیاطین سرخ معتقد است این باشگاه می تواند با وجود کریستیانو رونالدو و رافائل واران برای فتح جام قهرمانی لیگ برتر و لیگ قهرمانان بجنگد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، منچستریونایتد فصل گذشته در مسابقات لیگ برتر بعد از منچسترسیتی همشهری خود در رده دوم جدول قرار گرفت و در مسابقات لیگ اروپا هم تا فینال این تورنمنت بالا آمد اما مقابل ویارئال شکست خورد. شیاطین سرخ در مسابقات این فصل شروع خوبی داشته اند و با 13 امتیاز و هم امتیاز با لیورپول چلسی در صدر جدول هستند. حال داوید دخیا دروازه بان اسپانیایی این تیم می گوید از ترکیب امسال این تیم با توجه به اضافه شدن رافائل واران و کریستیانو رونالدو و همچنین جیدون سانچو به تیم، انتظارات بیشتری دارد. او در این باره گفت:

در تابستان بازیکنان خوبی را به خدمت گرفتیم و از قبل هم تیم خوبی داشتیم. در حال حاضر در صدر جدول هستیم و برای کسب تمام عناوین قهرمانی می جنگیم. تمام بازی ها سخت است. می خواهیم برای کسب جام های بزرگ بجنگیم. لیگ برتر و لیگ قهرمانان را فتح کنیم و به نظرم ترکیب و بازیکنان لازم برای این کار را داریم و هواداران نیز در کنارمان هستند و این عالی است. به نظرم باشگاه در جایگاه خوبی قرار دارد. به نظرم مثل هر سال تیم های برجسته ای برای فتح لیگ برتر تلاش می کنند و باید منتظر ماند و دید چه پیش می آید. باید روی بازی های بعدی مان تمرکز کنیم و هر چه داریم در زمین مسابقه و تمرین رو کنیم.

دخیا می گوید بازگشت رونالدو به منچستریونایتد تاثیرات زیادی روی بازیکنان تیم داشته و تاثیر او فراتر از گل هایش در زمین مسابقه بوده است:

به نظرم او از همین الان تاثیرگذار ظاهر شده است. برگشت او به خانه عالی است. او پیش از این هم در باشگاه یونایتد یک اسطوره محسوب می شد و به نظرم دیدن او برای بازیکنان، جوانان تیم و همه عالی است. دیدن این که او هر روز چطور تلاش می کند، چه رفتاری دارد و چطور از بدنش مراقبت می کند بسیار خوب است. او بازیکنی بزرگ است و دیدن هر روزه او در باشگاه و کمک کردنش به تیم حس خوبی دارد. همان طور که گفتم، حالا ترکیب بزرگتری داریم و بازیکنان بزرگ و باتجربه ای نظیر رونالدو و رافائل واران، من و خوان ماتا در تیم هستند. به همین خاطر تجربه بیشتری داریم. باید منتظر ماند و دید، امسال می تواند سال بزرگی برای منچستریونایتد باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اختلاف سنی شوکه کننده ژوزه و همسر ایرانی اش