بهره گیری از مدیریت جهادی دوران دفاع مقدس موجب رفع مشکلات می شود


بهره گیری از مدیریت جهادی دوران دفاع مقدس موجب رفع مشکلات می شود

ایلام - ایرنا - خطیب موقت نماز جمعه ایلام با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: بهره گیری از الگوی مدیریت جهادی و انقلابی در دوران دفاع مقدس موجب رفع بسیاری از مشکلات مردم می شود.

به‌ گزارش ایرنا، حجت الاسلام وعد مرادبیگی در خطبه های این هفته نماز جمعه ایلام‌ افزود: دفاع مقدس درس ایستادگی، اقتدار، مدیریت جهادی و اقتصادی، عزت و عظمت را به همگان آموخت.

وی ادامه داد: اشخاصی نظیر حاج قاسم سلیمانی نتیجه ایستادگی هشت ساله ایران مقابل دشمن بوده که نظام سلطه را به چالش کشاندند.

خطیب موقت نماز جمعه ایلام اظهار کرد: رزمندگان اسلام در دوران جنگ با بهره گیری از ارزش های اسلام و انقلاب مقابل دشمنان با تمام مظلومیتشان عزتمندانه ایستادند و از ایران دفاع کردند.

ولدبیگی گفت: ایستادگی ملت ایران الگویی برای ملت های مظلوم در غزه، لبنان و یمن شده و مقاومت انها در واقع از دل دفاع مقدس حاصل شده است.

وی با اشاره به سفر رییس جمهور به این استان گفت: امید است با بهره گیری از مدیریت جهادی و انقلابی در ایلام محرومیت از استان برداشته است.

حجت الاسلام مرادبیگی افزایش اشتغالزایی، کنترل تورم در سطح‌ کشور بویژه ایلام و تقویت زیرساختهای استان از طریق شبکه ریلی، صنعت کشاورزی، صنایع تبدیلی و شرکتهای صنعتی را از جمله مهمترین نیازهای استان عنوان کرد.

خطیب موقت نماز جمعه ایلام همچنین با اشاره به برگشت زایران از زیارت اربعین حسینی از مردم استان خواست همچون روال گذشته بهترین میزبانی را از زایران داشته باشند.

وی همچنین پیشاپیش روز آتش نشان را به فعالان این عرصه تبریک‌ گفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل