پویش« سلام اربعین» در کانون های مساجد استان زنجان اجرا می شود


پویش« سلام اربعین» در کانون های مساجد استان زنجان اجرا می شود

به گفته حجت الاسلام یارمحمدی، پویش سلام ابعین(قرائت زیارت اربعین) در شب اربعین درکانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان اجرا می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرگزاری شبستان در زنجان به برنامه های پیش بینی شده به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ویژه اربعین 1443 در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان اشاره کرد و گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا تلاش شده تا این برنامه در بستر فضای مجازی اجرا شود.

حجت الاسلام یارمحمدی از برگزاری مسابقه کتابخوانی«همرزمان حسین(ع)» در این روز خبر داد و گفت: سامانه فهما بستری را فراهم کرده است تا اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ها بتوانند در برنامه های فرهنگی و هنری که توسط کانون های مساجد از سایر استان ها در این سامانه بارگذاری شده است بهره مند شوند.

وی از برگزاری سوگواری ادبی ایل در رشته های شعر و مناجات نامه با محوریت استان کهکیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: استان ایلام نیز سوگواره علمدار کربلا را در رشته های نقاشی و عکس اجرا می کند که اعضای کانون های مساجد استان زنجان می توانند در این جشنواره ها شرکت کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان به انتشار بازی موبایلی کودکانه اربعین در بین اعضای کانون ها اشاره کرد و گفت: برگزاری وبینارهای اربعین با بهره گیری از ظرفیت اساتید حوزه و دانشگاه در سطح استان برگزار می شود که چکیده ای از این سخنرانی ها برای استفاده اعضای کانون های مساجد در بستر فهما بارگذاری می شود.

وی برگزاری سوگواره کوله بار اربعین با موضوع خاطره نویسی را از دیگر برنامه های ویژه برنامه اربعین 1443 خواند و گفت: سوگواره سرود اربعین نیز با محوریت استان چهارمحال بختیاری اجرا می شود و کانون های مساجد استان زنجان می توانند در این سوگواره مشارکت کنند.

به گفته حجت الاسلام یارمحمدی، پویش سلام ابعین(قرائت زیارت اربعین) در شب اربعین درکانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان اجرا می شود.

پایان پیام/73

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید