حزب کارگر انگلیس نژادپرستی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد


حزب کارگر انگلیس نژادپرستی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

حزب کارگر انگلیس در اقدامی بی‌سابقه طرحی را به تصویب رساند که به موجب آن اقدامات نژادپرستانه رژیم صهیونیستی و تجاوزات آن علیه ملت فلسطین محکوم شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «مرکز اطلاع رسانی فلسطین» ، حزب کارگر انگلیس در اقدامی بی‌سابقه طرحی را به تصویب رساند که به موجب آن اقدامات نژادپرستانه رژیم صهیونیستی و تجاوزات آن علیه ملت فلسطین محکوم شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، تصویب این طرح بر خلاف سیاست‌های همیشگی رهبران حزب کارگر که جنبش تحریم رژیم صهیونیستی را جنبشی غیریهودی می‌دانند، صورت گرفته است.


نمایندگان حزب کارگر در نشست سالانه این حزب در برایتون با اکثریت آرا طرح مذکور را به تصویب رساندند. حتی مخالفان این طرح نیز خواستار رای‌گیری مجدد در مورد آن نشدند.


طبق آنچه در این طرح آمده، حزب کارگر سیاست‌های نژادپرستانه رژیم صهیونیستی، خشونت و اقدامات نظامی این رژیم در مسجد الاقصی، کوچاندن اجباری فلسطینیان از محله شیخ جراح در قدس و حملات ویرانگر به غزه را محکوم کرد.


این بخش دیگری از این طرح آمده است که در کنار الحاق بخش‌های وسیعی از اراضی فلسطینی از طریق توسعه شهرک‌سازی و اظهارات مقامات این رژیم در مورد الحاق دیگر اراضی فلسطینی، کاملا واضح و روشن است که این رژیم بیش از هر وقت دیگری مصمم به از بین بردن هرگونه احتمال تعیین سرنوشت فلسطینیان است.


در این طرح از تصمیم دادگاه کیفری بین‌المللی برای انجام تحقیقات در مورد جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین نیز استقبال شده است.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات