نماینده مهریز: مقدمات جابه‌جایی پاسگاه شهید مدنی فراهم شد


نماینده مهریز: مقدمات جابه‌جایی پاسگاه شهید مدنی فراهم شد

یزد- ایرنا- نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: با همکاری مسئولان و پیگیری مردم، مقدمات جابه‌جایی پاسگاه بین راهی شهید مدنی در حوزه مهریز فراهم شد و بزودی عملیات ساخت مکان جدید انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، محمدرضا صباغیان بافقی سه‌شنبه شب در جمع مسئولان مهریز با بیان اینکه انتقال این پاسگاه به خارج از شهر جزو مطالبات دیرینه مردم و مسئولان طی سال‌های گذشته بوده است افزود: جابه‌جایی پاسگاه به محل جدید موجب اعتماد و رضایت شهروندان می‌شود.

وی علت اصلی عقب افتادن روند انتقال این مجموعه را واگذار نشدن زمین آن به نیروی انتظامی و موافق نبودن آنها ذکر کرد و ادامه داد: درخواست زمین مورد نیاز به شورای عالی محیط زیست ارسال که با انجام آن موافقت صورت گرفت و دیگر مشکلی وجود ندارد .

نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، هرات، مروست و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با همکاری و پیگیری‌های مکرر روند واگذاری زمین به نیروی انتظامی رفع شد و با تعامل مسئولان عملیات ساخت این مرکز در خارج از شهر آغاز می‌شود.

صباغیان تصریح کرد: جلب رضایت مردم در بخش‌های مختلف جزو وظایف مهم مسئولان است و باید همه در کنار هم با برنامه‌محوری و جدیت در امور زمینه اعتماد و امیدآفرینی را بیش از گذشته در شهرستان فراهم کنیم که رسالت مهم محسوب می‌شود.

پاسگاه شهید مدنی یکی از گلوگاه‌های مهم ایران در مبارزه با قاچاق کالا و ارز است که در پنج کیلومتری شهر مهریز به طرف شهرستان انار قرار دارد.

پاسگاه یادشده ۳۰ سال در حوزه جغرافیایی مهریز مستقر است و به لحاظ کشف مواد مخدر و کالای قاچاق نه تنها در ایران بلکه در عرصه جهانی معروف و شناخته شده است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!