دولت سیزدهم، عزم خود را برای تحقق شعار سال جزم کرده است


دولت سیزدهم، عزم خود را برای تحقق شعار سال جزم کرده است

قزوین -ایرنا- معاون پارلمانی رئیس‌ جمهوری گفت:دولت سیزدهم، عزم خود را برای تحقق شعار سال جزم کرده است و تمامی ظرفیت‌ها را در این زمینه به کار خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا، سید محمد حسینی روز شنبه در بازدید از یک واحد تولیدی، افزود: با رونق تولید هم نیازهای کشور و هم مشکل اشتغالزایی برطرف می شود.
حسینی گفت: دولت سیزدهم عزم خود را جزم کرده تا شعار سال در بحث تولید و پشتیبانی ها و مانع زدایی ها را محقق کند.
وی افزود: دلیل این بازدیدها و سرزدن های مسوولان به واحدهای تولیدی، شناسایی و احصای مشکلات و گام برداشتن در مسیر رفع آنها است.
معاون رییس جمهوری گفت:مقام معظم رهبری با هوشیاری شعار سال را در مورد تولید و رفع موانع آن انتخاب کرده اند چون در صورت فعال شدن تمامی ظرفیت‌های اقتصادی، گام های بلندی برای شکوفایی اقتصادی و حل مشکلات اجتماعی برداشته می شود.
حسینی با بیان اینکه در همه حال باید آماده کار و سازندگی در کشور باشیم، گفت: مسئولان باید شبانه روزی تلاش کنند تا مشکلات مردم کم شود.
معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه در نشست گرامیداشت هفته دفاع مقدس در یک شرکت تولیدی شرکت کرد و گفت:برخی از کشورهای منطقه قدرت طلبی می‌کنند و خبر ندارند که مرزهای انقلاب اسلامی، به قلب اروپا رسیده است.
وی با اشاره به قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران گفت: آمریکا با آمدن به خاورمیانه، در عراق زمین گیر شد و پس از ۲۰ سال اشغالگری، از افغانستان فرار کرد.
در این مراسم، سردار عبدالله عراقی، رئیس اداره امنیت معاونت اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح و هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین نیز حضور داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید