تخصیص 2100 لیتر نفت سفید ویژه مناطق صعب العبور گیلان


تخصیص 2100 لیتر نفت سفید ویژه مناطق صعب العبور گیلان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در گیلان، از تخصیص سالانه 2100 لیتر نفت سفید به مناطث صعب العبور خبر داد و خاطرنشان کرد: سالانه 1890 لیتر به خانوارهای شهری و روستایی و 630 لیتر به دامداران و خوش نشین هایی که سکونت دائم ندارند، تعلق می گیرد.

کوروش بالادست در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت تامین نفت سفید برای خانوارهای روستایی، اظهار کرد: از ابتدای هر سال برنامه ریزی لازم جهت تامین سوخت مناطق روستایی به ویژه در فصول سرد انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه بخش اعظمی از سوخت ذخیره مناطق روستایی و صعب العبور در نیمه اول سال تخصیص پیدا کرده است، گفت: نفت سفید به سه گروه شامل خانوارهای شهری و روستایی، مناطق صعب العبور و سکونتگاه های فصلی تعلق می گیرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان، از تخصیص سالانه ۲۱۰۰ لیتر نفت سفید به مناطث صعب العبور خبر داد و خاطرنشان کرد: سالانه ۱۸۹۰ لیتر به خانوارهای شهری و روستایی و ۶۳۰ لیتر به دامداران و خوش نشین هایی که سکونت دائم ندارند، تعلق می گیرد.

بالادست، با بیان اینکه از سال گذشته تخصیص سوخت به صورت کارت الکترونیکی بوده است، متذکر شد: افراد با مراجعه به سامانه سدف می توانند کارت بانکی خودشان را به کارت نفت سفید ملحق کرده که توسط روسای نواحی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی بررسی و سهمیه سوخت به کارت تزریق می شود.

وی با اشاره به وضعیت دوگانه سوز شدن واحدهای صنعتی، دستگاه ها و نانوایی ها جهت پایداری انرژی در شرایط خاص، عنوان کرد: صنایعی که امکان استفاده از سوخت دوم را دارند از طریق سازمان صمت شناسایی شده و نسبت به ذخیره سازی سوخت دوم اقدام می کنیم. برخی از واحدهای صنعتی که از سوخت ذخیره خود استفاده کرده اند نیز می توانند نسبت به ذخیره سازی در مخازت اقدام کنند.

انتهای پبام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مهلت بیمه چهار محصول کشاورزی گیلان تمدید شد