نمایشگاه مصالح و تاسیسات ساختمانی در یزد گشایش یافت


نمایشگاه مصالح و تاسیسات ساختمانی در یزد گشایش یافت

یزد- ایرنا- نمایشگاه تخصصی مصالح و تاسیسات ساختمانی، لوله و اتصالات گرمایشی و سرمایشی ، عصر یکشنبه با حضور استاندار، جمعی از مسئولان و فعالان این حوزه در محل نمایشگاه های بین المللی یزد آغاز بکار کرد.

به گزارش ایرنا، استاندار یزد در حاشیه این آیین در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به سیاست دولت در راستای ساخت یک میلیون مسکن، برگزاری این گونه نمایشگاه ها نقش مهمی برای تامین زیرساخت های مورد نیاز تحقق این برنامه دارد.

مهران فاطمی افزود: در استان یزد بسیاری از ملزومات ساخت مسکن وجود دارد و با برگزاری این نمایشگاه و حضور شرکت هایی از دیگر نقاط کشور امکان تبادل نظر بین دست اندرکاران ساختمان ایجاد می شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه شرکت هایی نوآور و دانش بنیان نیز حضور دارند، اقدامات خوبی را در حوزه های مختلف انجام داده اند و با تامین زیرساخت های لازم امید آن می رود که موجی از خدمت در زمینه ساخت مسکن برای اقشار مختلف در کشور و استان ایجاد شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان یزد نیز در حاشیه مراسم افتتاحیه و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به منویات دولت محترم برگزاری این نمایشگاه در دستور کار قرار گرفت که علاوه بر مصالح ساختمانی در زمینه تاسیسات ساختمانی نیز شرکت های متعددی حضور دارند .

قافی ادامه داد: این نمایشگاه فرصت خوبی برای متخصصان است تا از آخرین دستاورهای صنعت ساختمان آگاه شده و نسبت به تامین ملزومات خود با کمترین قیمت و به صورت دست اول از واحد تولید کننده اقدام کنند.

در نمایشگاه مصالح و تاسیسات ساختمانی ۶۵ شرکت از ۱۰ استان کشوردر قالب ۶۵ غرفه حضور دارند که ۶۵ درصد شرکت ها در زمینه تاسیسات ساختمانی و ۳۵ درصد آنها در زمینه مصالح ساختمانی فعالیت دارند.

نمایشگاه تخصصی مصالح و تاسیسات ساختمانی و لوله و اتصالات گرمایشی و سرمایشی تا ۱۴ مهرماه در کنارگذر جاده یزد مهریز و از ساعت ۱۶ الی ۲۲ برای بازدید عموم دایر است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تقویت اعتلای فرهنگی و ایمانی شهرها رسالت ائمه جمعه است