فرماندار: 113 درصد اشتغال در شهرستان ری محقق شد


فرماندار: 113 درصد اشتغال در شهرستان ری محقق شد

شهرری ـ ایرنا ـ فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اینکه تعهد معین شده اشتغال این شهرستان در سال جاری هفت هزار و 188 نفر بوده است، گفت: شهرستان ری در 6 ماه نخست امسال با ایجاد هشت هزار و 154 شغل موجب تحقق 113 درصدی اشتغال شده است.

حسین توکلی کجانی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این آمار بر اساس سامانه رصد اشتغال کشور حسب اقدامات دستگاه های اجرایی شهرستان ری و ارزیابی صورت گرفته در معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و کارگروه اشتغال استان تهران اعلام شده است.

وی با بیان اینکه تمام دستگاه های شهرستان ری با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب پیرامون شعار سال ۱۴۰۰، در اجرای سیاست گذاری ها و بهره گیری از ظرفیت های صنعتی و تولیدی در راستای ایجاد اشتغال که از مولفه های مهم رونق تولید است را در دستور کار قرار داده اند، افزود: شهرستان ری در حوزه اشتغال رتبه نخست و جایگاه عالی را در میان شهرستان های استان تهران کسب کرده است.

توکلی اضافه کرد: فرمانداری شهرستان ری در این راستا از همراهی و همدلی تمامی دستگاه های اجرایی، تولیدکنندگان، صاحبان صنایع، واحدهای کشاورزی و همه عزیزانی که در جهت تحقق این امر مشارکت داشتند، قدردانی می کند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا روند اشتغالزایی در شهرستان ری تداوم داشته باشد، بیان داشت: یکی از اولویت های ما در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تحق شعار سال با عنوان جهش تولید است.

توکلی خاطرنشان کرد: ایجاد زیرساخت های مختلف از جمله آب، برق و گاز در شهرک های صنعتی و حمایت از تولید کنندگان موجب شده که عمده سرمایه گذاران و کارآفرینان استان تهران به شهرستان ری تمایل پیدا کنند.

این مسئول تاکید کرد: اینکه بیشتر مسئولان با حضور در شهرستان بدنبال حل مسائل و مشکلات مرتبط با صنعت و تولید هستند، نشان می دهد که اشتیقاق تولیدکنندان و صنعتگران به شهرستان ری زیاد است.

به گزارش ایرنا، شهرستان ری با برخورداری از ۵۶ اتحادیه توزیعی، تولیدی و خدماتی و ۱۰ هزار واحد صنعتی و صنفی از جمله شهرک صنعتی شمس آباد، کارخانه سیمان و کارگاه های تولیدی و خدماتی اعم از سنگ بری، شیشه و سفال، آجرپزی، کارگاه قالیبافی و قالیشویی، کشتارگاه دام و طیور به عنوان قطب کار و تولید در پهنه جنوب تهران مطرح است.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) در حدود یک میلیون نفر جمعیت دارد و در جنوب تهران واقع شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس ناجوری از مهران مدیری که حسابی بد آموزی دارد/ تصویر