شش فیلمنامه آماده تولید در کانون/ بچه زرنگ کانون در جشنواره فجر رونمایی می شود 


شش فیلمنامه آماده تولید در کانون/ بچه زرنگ کانون در جشنواره فجر رونمایی می شود 

کریمی صارمی با بیان اینکه در حال حاضر جوانان صاحب نام و خلاق در حال ساخت 21 عنوان فیلم کوتاه در کانون هستند، گفت: فیلم بچه زرنگ کانون در جشنواره فجر رونمایی می شود. 

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شسبتان، محمدرضا کریمی صارمی امروز یکشنبه یازده مهر در نشست رسانه ای هفته ملی و روز جهانی کودک که در سالن مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، گفت: یکی از فعالیت های شصت گانه کانون پرورش کودکان و نوجوان سینماست که ژانرهای مختلفی دارد. در حال حاضر در کانون شش فیلمنامه آماده است که در حال تامین بودجه آنها هستیم. آقایان مازیار میری، ابراهیم فروزش، عرب، حسن دوست و بیژن میرباقری در نوبت هستند.

معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار داشت: در حال حاضر جوانان صاحب نام و خلاق ما در حال تولید 21 عنوان فیلم کوتاه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند. فیلم بچه زرنگ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جشنواره فجر امسال رونمایی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، ابوالقاسم سلیمانی در این نشست اظهار داشت: تمام تلاش کانون در طول سال به ویژه هفته ملی کودک این است که بتوانیم فعالیت های متنوع و مختلفی را برای کودکان و نوجوانان فراهم کنیم و به بهانه هفته کودک زمینه رشد، شادی، نشاط و آگاهی کودکان و نوجوانان را ایجاد کنیم.

دبیر هفته کودک با اشاره به معرفی نوجوان موفق در زمینه فرهنگی و هنری در فضای مجازی عنوان کرد: علاوه بر این گفت و گوهای روابط عمومی های کانون با نوجوانان موفق را فراهم می کنیم. یکی از کمیته های هفته ملی کودک امسال به استان ها اختصاص یافت. با توجه به دستور مدیرعامل کانون و شرایطی که متفاوت از گذشته است، اعضای کانون محور اساسی فعالیت ما هستند.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از برگزاری نشست های آنلاین با حضور نویسندگان، شاعران و مربیان در هفته ملی کودک خبر داد و افزود: سه نشست مجازی با موضوع روزشمار هفته کودک برای مربیان و اولیای کودکان و نوجوانان در نظر گرفتیم و بنا داریم که تعداد این نشست ها را بیشتر کنیم و به هفت نشست برسانیم.

گفتنی است، هفته ملی کودک با شعار حال خوش کودکی رنگ خوش زندگی از 16 تا 22 مهر در سراسر کشور برگزار می شود.

پایان پیام/14

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟