اعتراف رسانه اماراتی به قدرت شاگردان اسکوچیچ ؛ حرفی برای گفتن نیست!


اعتراف رسانه اماراتی به قدرت شاگردان اسکوچیچ ؛ حرفی برای گفتن نیست!

روزنامه الاتحاد امارات در آستانه دیدار حساس تیم ملی این کشور برابر ایران به قدرت حریف خود در بازی های رودرروی دو تیم اعتراف کرده است. نوشته اعتراف رسانه اماراتی به قدرت شاگردان اسکوچیچ ؛ حرفی برای گفتن نیست! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

اعتراف رسانه اماراتی به قدرت شاگردان اسکوچیچ ؛ حرفی برای گفتن نیست!

روزنامه الاتحاد امارات : امارات تاکنون فقط 4 بار دروازه ایران را باز کرده که تنها یک مورد آن در جریان دیدارهای رسمی بوده است
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ | ۱۷:۲۲
اعتراف رسانه اماراتی به قدرت شاگردان اسکوچیچ ؛ حرفی برای گفتن نیست!

روزنامه الاتحاد امارات در آستانه دیدار حساس تیم ملی این کشور برابر ایران به قدرت حریف خود در بازی های رودرروی دو تیم اعتراف کرده است.

اعتراف رسانه اماراتی به قدرت شاگردان اسکوچیچ ؛ حرفی برای گفتن نیست!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روزنامه الاتحاد امارات نوشت که تیم ملی این کشور به دنبال تاریخ سازی برابر ایران است.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی ایران امشب و در سومین دیدار خود از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به مصاف تیم ملی امارات می رود. در تقابل های گذشته دو تیم، ایران عملکرد بسیار خوبی را از خود به جا گذاشته است و روزنامه الاتحاد امارات نیز با اشاره به این موضوع، نوشته است که آنها به دنبال نوشتن تاریخ جدیدی برابر ایران هستند.

این روزنامه نوشته است:

امارات امیدوار است تا تاریخ جدید را در سوابق تقابل های دو تیم ثبت کند. رویدادهای رسمی و دوستانه ای که از سال ۱۹۸۰ آغاز شده است. تاکنون، دو تیم ۱۷ بار از جمله ۱۱ بازی رسمی و ۶ تقابل دوستانه به مصاف هم رفته اند که نتیجه کلی به سود الأبیض (لقب امارات) نیست.

روزنامه الاتحاد درخصوص تقابل های دو تیم نوشته است:

امارات تاکنون در ۱۲ تقابل برابر ایران از جمله ۸ بازی رسمی تن به شکست داده است و در ۴ مسابقه نیز کار دو تیم با نتیجه تساوی به پایان رسیده که ۳ مورد آن تقابل های رسمی بوده و الأبیض تاکنون فقط یک بار و در جریان یک دیدار دوستانه موفق شده است ایران را شکست دهد.

در ادامه این گزارش آمده است:

امارات تاکنون فقط ۴ بار دروازه ایران را باز کرده که تنها یک مورد آن در جریان دیدارهای رسمی بوده است. در حالیکه ۲۴ گل از این تیم دریافت کرده که ۱۵ مورد آن در تقابل های رسمی دو تیم بوده است. تیم ملی کشورمان در ۱۵ دیدار از ۱۷ تقابل گذشته موفق نشده است دروازه ایران را باز کند در حالیکه تنها در ۳ بازی برابر حریف خود دروازه اش را بسته نگه داشته است که ۲ دیدار آن با تساوی بدون گل به پایان رسید.

این روزنامه همچنین نوشته است:

اولین تقابل دو تیم به ۵ سپتامبر ۱۹۸۰ و یک بازی دوستانه برمیگردد که با برتری ۲-۰ ایران به پایان رسید، در حالی که آخرین تقابل ایران و امارات ۶ سال پیش و در مرحله گروهی جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ آسیا بود و ایران با یک گل برنده شده.

الاتحاد در ادامه آورده است:

نقطه درخشانی که در تاریخ رویارویی های دو تیم وجود دارد، تنها پیروزی تیم ما در یک بازی دوستانه است که در تاریخ ۱ سپتامبر ۱۹۹۷ برگزار شد و امارات با گل های زهیر بخیت، جاسم الدوخی و بخیت سعد به برتری رسید. علاوه بر این ۳ گل در بازی دوستانه، امارات یک گل رسمی نیز توسط عبدالرحیم جمعه در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ به ثمر رساند که آن دیدار با تساوی یک – یک به پایان رسید.

این روزنامه در پایان نوشته است:

آن مسابقه از نظر تاریخی دیدار تأثیرگذاری بود چرا که تنها امتیازی بود که امارات در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی به دست آورد که در آن دوره، الأبیض بدترین تصویر را از حضور خود در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی به جا گذاشت. اما این بازی برای ایران خیلی اهمیت داشت چرا که کسب ۳ امتیاز می توانست صعود آنها به جام جهانی را تضمین کند اما از دست رفتن ۲ امتیاز مقابل ما، باعث شد ایران پس از کره جنوبی و با ۱۳ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار بگیرد. امارات تا دقیقه ۸۱ پیش بود و تا آستانه کسب نخستین پیروزی رسمی خود برابر ایران نیز پیش رفت که با گل کریم باقری آن بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!