اجرای سرود بچه های مسجد با محوریت «شهادت امام رضا(ع)» در قائم شهر


اجرای سرود بچه های مسجد با محوریت «شهادت امام رضا(ع)» در قائم شهر

چمانی از اجرای سرود با محوریت «شهادت امام رضا(ع)» توسط گروه سرود دانش آموزی شهید «سعدالله چمانی» با هدف حفظ و اشاعه فرهنگ منور رضوی در مصلی نمازجمعه قائم شهر خبر داد.

«زین اله چمانی» درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تشریح فعالیت های کانون فرهنگی هنری معراج مسجد رسول اکرم(ص) جوجاده ارطه در دهه پایانی ماه صفر اظهارکرد: برنامه های فرهنگی و معرفتی کانون فرهنگی هنری معراج مسجد رسول اکرم (ص) جوجاده ارطه امسال با همکاری خادمیاران رضوی در قالب پویش «همه خادم الرضائیم، نجات انسان رسم مسلمانی» برگزار شده است.

اجرای سرود بچه های مسجد با محوریت «شهادت امام رضا(ع)» در قائم شهر

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری معراج مسجد رسول اکرم (ص) جوجاده ارطه افزود: با توجه به تعطیلی موقت مراکز فرهنگی و مساجد در پی حضور مهمان ناخوانده به نام کرونا ویروس، تلاش داشتیم با تنوع بخشی به برنامه های مجازی و نیمه حضوری زمینه ساز حضور کودکان، نوجوانان و جوانان در فعالیت های مسجدی باشیم .

وی با بیان اینکه در این ایام تهیه و توزیع بسته های معیشتی و غذای گرم و لوازم التحریر بین نیازمندان مورد توجه اعضای این کانون بوده، ادامه داد: به همت اعضای کانون فرهنگی هنری معراج و پایگاه مقاومت بسیج شهید زارعی جوجاده سرود با نام امام رضا(ع) به گروه سرود دانش آموزی شهید سعدالله چمانی آموزش داده شد و همزمان با سالروز شهادت امام هشتم شیعیان حضرت ثامن الحجج(ع) به صورت پاتوقی در جمع عزاداران حضار در مصلی نمازجمعه قائم شهر اجرا شد.

اجرای سرود بچه های مسجد با محوریت «شهادت امام رضا(ع)» در قائم شهر

چمانی با بیان اینکه این سرود با هدف حفظ و اشاعه فرهنگ منور رضوی اجرا شد، بیان کرد: تلاش شده اجراهای پاتوقی سرود با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی دوران مقابله با بیماری کرونا در نقاطی از شهر ارطه و قائم شهر اجرا شود که ایجاد تجمع نکرده و شهروندان بتوانند آن را از داخل خودروهای شخصی و منازل و مغازه ها تماشا کنند.

به گزارش شبستان،شهید سعدالله چمانی سال1362 در تیپ ویژه شهدا به فرماندهی سردار شهید کاوه در منطقه بالا سردشت به دست گروهک های منافق به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پایان پیام/286

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه دوشنبه 10 اردیبهشت 1403