فرماندار: شهرداری سبزوار طرح جامع ترافیک این شهر را تهیه کند


فرماندار: شهرداری سبزوار طرح جامع ترافیک این شهر را تهیه کند

سبزوار- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: به منظور ارتقای فرهنگ ترافیک، تهیه طرح جامع حمل و نقل و ترافیک مورد توجه شهرداری و شورای اسلامی این شهر قرار گیرد.

سید مجتبی علوی مقدم روز یکشنبه در همایش طلایه‌داران ترافیک شهرستان سبزوار افزود: شهرداری سبزوار در راستای ارتقای فرهنگ ترافیک با اجرای طرحهای مناسب، زیرساخت های ترافیک شهری را بهبود ببخشد و برای تهیه و نصب دوربین های ثبت تخلف و کنترل ترافیک در معابر شهری نیز اقدام کند.

وی اضافه کرد:یکی از الزامات شورای اسلامی شهر سبزوار در تدوین بودجه این نهاد در سال آینده توجه به وضع ترافیکی و ارتقای زیرساخت ها در این حوزه باشد.

فرماندار سبزوار گفت: آموزش شهروندی در ارتقای فرهنگ ترافیک بسیار موثر است و در این مسیر آموزش پرورش نقش مهمی بر عهده دارد چون نهادینه کردن فرهنگ ترافیک با هدف افزایش ایمنی و کاهش حوادث از دوران دانش آموزی شروع می شود.

علوی مقدم افزود: در حوادث رانندگی انسان، راه و وسیله نقلیه سه عامل اساسی است که هر یک باید شاخص های درستی داشته باشند چنانکه آگاهی و آموزش افراد، وجود راههای استاندارد و وسیله نقلیه ایمن برای عبور و مرور در کنار همدیگر قرار گیرد.

شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

320 هکتار بیابان زدایی در سبزوار اجرا شد