ورزش برای توسعه نیازمند مشارکت خیرین است


ورزش برای توسعه نیازمند مشارکت خیرین است

معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش‌وجوانان گفت: تلاش کنیم تا با جلب مشارکت‌های مردمی و خیرین، ورزش را در خراسان رضوی به عنوان قطب ورزش قهرمانی کشور معرفی کنیم.

بنیامین شکوه‌فر در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید ورزش‌وجوانان خراسان رضوی که در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد، ضمن اشاره به سخنی از حضرت علی(ع) اظهار کرد: زمان مسئولیت، مدیریت و قبول کردن یک کار برای رساندن به مقصد بسیار کم است. مسئولیت پذیرفتن فرصتی است تا ما را به رضایت خدا نزدیک کند.

وی افزود: افشین داوری یک چهره ورزشی و شخصیتی باسواد و کارآمد در حوزه ورزش و مدیریت ورزشی و جوانان است که برای بار دوم به این سمت منصوب شده است. به غیر از توانمندی و کارآمدی از افشین داوری چیز دیگری نشنیده‌ام. در نظام اسلامی افتخار است که یک نفر ۲ بار خلعت کارگزاری را بر تن کند. امیدوارم افشین داوری از تمام ظرفیت‌های خود در خراسان رضوی استفاده کند. معرفی افشین داوری به خراسان رضوی کار بیهوده‌ای است. او ریشه در این استان دارد و از پیشکسوتان خراسان رضوی محسوب می‌شود.

معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش‌وجوانان گفت: مطالبات مردم در دولت سیزدهم فرق کرده است. کارگزاری این دولت باید در قامت دولت ابراهیم رئیسی جلوه‌گر باشد. نوع خدمات مبتنی بر چیزهایی باید باشد که در فرایند انتخاباتی چند ماه گذشته در کشور شاهد بودیم. مردم به ویژه جوانان و ورزشکاران از یک مدیرکل ورزش‌جوانان استان به عنوان یک کارگزار حقیقی نظام اسلامی انتظاراتی دارند و وظیفه ماست که با تمام وجود، شبانه‌روز با کار و تلاش بیشتر توقعات مردم را تامین کنیم.

شکوه‌فر عنوان کرد: جمید سجادی نگاهی متعالی به ورزش دارد و اتفاقات خوبی در حوزه ورزش و جوانان رخ خواهدداد. ورزش‌های عمومی، همگانی و قهرمانی دنیایی از کار است. ورزش با وضعیت مالی کنونی اگر با مشارکت خیرین و مردم جلو نرود قطعا در یک جایی متوقف خواهدشد. باید تلاش کنیم تا با جلب مشارکت‌های مردمی و ورزش را در خراسان رضوی به عنوان قطب ورزش قهرمانی کشور معرفی کنیم.

اداره کل‌ ورزش‌وجوانان خراسان رضوی را بدون یک ریال بدهی واگذار کردم

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پریانکا چوپرا زیباترین خانم بازیگر هند شد + عکس شوهر آمریکایی و بیوگرافی