اشعار خواجه حافظ شیرازی، عفو، کرم، نیکی و از خودگذشتگی را به ما آموزد


اشعار خواجه حافظ شیرازی، عفو، کرم، نیکی و از خودگذشتگی را به ما آموزد

سهرابی با اشاره به اینکه اشعار حافظ ما را به سوی سعادت حقیقی که عشق است، رهنمون می سازد، گفت: اشعار خواجه حافظ شیرازی، عفو، کرم، نیکی و از خودگذشتگی را به ما آموزد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی»، امروز (سه شنبه 20 مهر) در مراسم گلباران آرامگاه خواجه شمس الدین محمد حافظ شیرازی، گفت: حافظ شیرازی با طبع پاک و بدیع خود، چندین هزار بیت ارزشمند و بلند را برای ما به جا گذاشت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با یادآوری این مطلب که اشعار وی، ما را به بالای عرض و آسمان برده است و با زیباترین عوالم و دقیق ترین احساسات آشنا می کند، افزود: زخم ما را مرهم می گذارد و در سختی ها دستگیری می کند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس با تاکید بر اینکه اشعار حافظ در مصائب بردباری می آموزد، تاکید کرد: اشعار خواجه حافظ شیرازی، عفو، کرم، نیکی و از خودگذشتگی را به ما آموزد.

وی با اشاره به اینکه اشعار حافظ ما را به سوی سعادت حقیقی که عشق است، رهنمون می سازد، افزود: امروز نخستین روز از 25 سال دوم برگزاری یادروز حافظ است و امیدوارم که با شروع این ربع قرن دیگر که از امروز آغاز شده است، بتوانیم حافظ را به جهانیان بیش از پیش معرفی کنیم.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج