هدف از برگزاری هفته ناجا چیست؟


هدف از برگزاری هفته ناجا چیست؟

جانشین فرمانده ناجا گفت: هدف از برگزاری هفته ناجا خود تعریفی نیست بلکه باید خدمت رسانی بیشتر به مردم انجام شود.

به گزارش مشرق، سردار قاسم رضایی، روز سه شنبه در همایش و رزمایش یگان‌های حفاظت دستگاه‌های اجرایی افزود: یگان حفاظت دستگاه‌های دولتی باید در پاکسازی بستر جرم به نیروی انتظامی کمک کنند.

وی اضافه کرد: هدف ما از برگزاری هفته ناجا خود تعریفی نیست بلکه باید خدمت رسانی بیشتر به مردم انجام شود.

جانشین فرمانده ناجا گفت: عزیزان حاضر در صبحگاه پلیس یار هستند و پلیس یار یعنی آرامش بخش ازسوی دیگر نیروی انتظامی بال‌ و بازوهایی دارد که یکی از آنها یگان‌های حفاظت دستگاه‌های دولتی است.

هفته نیروی انتظامی از ۱۷ مهرماه با شعار پلیس مقتدر، قانونمدار و امین مردم آغاز و ۲۳ مهر ماه با شعار پلیس، ولایتمداری، حفظ ارزش‌ها و جامعه ایمانی به پایان می‌رسد.

براساس روزشمار هفته نیروی انتظامی، ۱۸ مهر ماه با عنوان پلیس هوشمند، مشارکت عمومی، انضباط اجتماعی و ۱۹ مهر ماه با عنوان پلیس خدمتگذار، سرباز فداکار و امنیت پایدار نامگذاری شده است.

۲۰ مهر ماه نیز با عنوان پلیس، امنیت اقتصادی، پشتیبانی تولید و مانع زدایی و ۲۱ مهر ماه نیز با عنوان پلیس، پیشگیری اجتماعی، آموزش همگانی و امنیت اجتماعی نامگذاری شده است.

روزهای ۲۲ و ۲۳ مهرماه نیز به ترتیب با عنوان پلیس، تلاش جهادی، ایثار و شهادت و پلیس، ولایت مداری، حفظ ارزش ها و جامعه ایمانی نامگذاری شده است.

منبع: ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ 26 همت بدهی بیمه‌ها