کمک پنج میلیارد تومانی نیکوکاران یزدی به «شور عاطفه‌ها»


کمک پنج میلیارد تومانی نیکوکاران یزدی به «شور عاطفه‌ها»

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: در شور عاطفه‌های امسال مردم نیکوکار استان یزد حدود پنج میلیارد تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند.

«غلامرضا مشعل چی» با بیان این که موج نیکوکاری مردم نوع‌دوست استان یزد در شور عاطفه‌ها بر ویروس کرونا غلبه کرد، گفت: در شور عاطفه‌های امسال مردم نیکوکار استان یزد حدود پنج میلیارد تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند.

وی با اشاره به برگزاری ۲۱ روزه مراسم ملی معنوی شور عاطفه‌ها از روز شنبه ۲۰ شهریورماه لغایت یکشنبه یازدهم مهرماه، بیان کرد: کمیته امداد و مراکز نیکوکاری با دریافت کمک‌های مردمی در رویداد ملی «شور عاطفه‌ها» نسبت به تأمین بسته‌های حمایتی تحصیلی ازجمله نوشت‌افزار، کیف و کفش، پوشاک در کنار «ملزومات آموزش غیرحضوری» برای دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت اقدام کردند.

معاون کمیته امداد استان افزود: در شور عاطفه‌های امسال دریافت کمک‌های نقدی از طریق شیوه‌های غیرحضوری و استقرار ۱۳۰۰ پایگاه در سطح استان و همچنین ظرفیت خیران، مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری، مراکز دولتی، علمی و دانشگاهی، اقتصادی، تجاری، اصناف و بازاریان و مدارس برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد ملی استفاده شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد یزد، مشعلچی در پایان تصریح کرد: هم‌اکنون هفت هزار دانش‌آموز و ۷۵۰ دانشجوی نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان یزد قرار دارند و از خدمات فرهنگی و حمایتی این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر یعنی