پلیس راهور: بار ترافیکی همدان با تکمیل کمربندی کاهش می‌یابد


پلیس راهور: بار ترافیکی همدان با تکمیل کمربندی کاهش می‌یابد

همدان- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: تکمیل طرح کنارگذر (کمربندی) همدان بار ترافیکی این شهر و میزان حوادث را به شدت کاهش می دهد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ «فرخ جمالی» روز دوشنبه در دیدار با رییس و کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز همدان گفت: به تناسب رشد شهرنشینی، افزایش جمعیت و وسائط نقلیه میزان ترافیک نیز افزایش می یابد که باید با توجه به توسعه شهری و ارائه طرح ها و برنامه ها برای توسعه راه ها و معابر بتوان ترافیک را مدیریت کرد.

وی بیان کرد: یکی از طرح های مهم و اثرگذار در کاهش بار ترافیکی شهر همدان تکمیل کنارگذر است که این طرح از پلیس راه همدان - قزوین آغاز شده و پس از عبور از کارخانه قند، لتگاه، دهنجر و چند روستای دیگر از شهر بهار خارج می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اضافه کرد: هم اینک حجم زیادی از خودروها برای عزیمت به غرب کشور وارد شهر همدان سپس بلوار نجفی می شوند در حالیکه ورودی این بلوار هنوز تکمیل نشده همچنین با چندین هزار خودرو برای عزیمت به فاز جدید شهرک فرهنگیان از بلوار نجفی عبور می کنند.

سرهنگ جمالی ادامه داد: خروجی بلوار آیت الله نجفی به سمت استان های غربی یک معبر حدود سه تا چهار متری حاشیه تقاطع غیرهمسطح شهید قهاری سعید(پل میدان بار) است که در صورت بروز یک سانحه خسارتی در این معبر به طور کامل مسیر خروج خودروها به سمت استان های غربی بسته می شود.

وی ادامه داد: پس از عبور از این معبر خودروها در بلوار ارتش قرار می گیرند که این بلوار به علت تردد خودروها با سرعت زیاد و نبود دوربین های کنترل سرعت به یکی از حادثه خیز ترین بلوارهای شهر همدان تبدیل شده که سالانه تعداد زیادی از افراد در این بلوار جان خود را از دست می دهند.

سرهنگ جمالی ادامه داد: همچنین زیر گذر صدا و سیما بدون روشنایی کافی بوده و به علت تاریکی و محدودیت دید برخی از رانندگان با جدول حاشیه زیر گذر برخورد می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه