5 مجتمع خدماتی رفاهی جاده ای در آذربایجان غربی به بهره برداری می رسد


5 مجتمع خدماتی رفاهی جاده ای در آذربایجان غربی به بهره برداری می رسد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: پنج باب مجتمع خدماتی رفاهی جاده ای تا پایان سال جاری در استان به بهره برداری می رسد.

ارسلان شکری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مجتمع های خدماتی رفاهی محمد حسین رهبر در محور سلماس - خوی، مجتمع سلیمی در محور شاهین دژ - تکاب ، میرزائی در در محور مهاباد - ارومیه، علیخانی در محور میاندوآب - سه راهی شیبلو و شیخ آقایی در محور میاندوآب – بوکان، این مجتمع ها را شامل می شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۲۴ مجتمع در حال بهره برداری در آذربایجان غربی وجود دارد که این تعداد تا پایان سال به ۲۹ باب افزایش می یابد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: در حال حاضر ۲۷ باب مجتمع خدماتی و رفاهی در محورهای مواصلاتی استان با پیشرفت فیزیکی متوسط ۵۰ درصد در حال احداث است.

شکری بیان کرد: در سال جاری ۲ مجوز برای ساخت مجتمع های خدماتی و رفاهی در سطح محورهای استان صادر شده و هم اکنون ۵۶ پرونده نیز در حال استعلام و صدور مجوز تاسیس مجتمع های خدماتی و رفاهی است.

وی اظهار کرد: میزان اشتغال مجتمع های خدماتی رفاهی در آذربایجان غربی ۳۶۰ نفر است که پیش بینی می شود میزان اشتغال تا پایان سال جاری به ۴۰۰ نفر برسد.

به گزارش ایرنا، سالانه میلیون ها نفر از جاده های آذربایجان غربی تردد می کنند؛ این استان علاوه بر مسیرهای داخلی، مسیرهای بین المللی به سمت ترکیه، عراق و نخجوان نیز دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


محمدعلی علومی درگذشت