تدارک شبکه قرآن و معارف سیما برای هفته وحدت


تدارک شبکه قرآن و معارف سیما برای هفته وحدت

برنامه های ویژه شبکه قرآن و معارف سیما به منظور گرامیداشت هفته وحدت، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، شبکه قرآن و معارف سیما به منظور گرامیداشت هفته وحدت ویژه برنامه هایی را ندارک دیده است. برنامه رسم برادری (مصاحبه با صاحب نظران و میهمانان کنفرانس اسلامی ) هر روز 12:40 ، سخنرانی امام خمینی (ره) در حسینیه جماران یکشنبه دوم آبان ساعت 13:30، مستند ایرانشهر با موضوع برکات و آثار فرهنگی و اجتماعی حضور رهبر معظم انقلاب در زمان تبعید به ایرانشهر جمعه ساعت 13:45 برخی از برنامه های هفته وحدت است که از این شبکه پخش خواهد شد.

همچنین ویژه برنامه زنده تسنیم (ویژه هفته وحدت) هر روز ساعت های 18:30 الی 19، 21:15 الی 22، روزهای دوشنبه تا چهارشنبه ساعت 20 الی 21 از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

مخاطبان علاقه مند قرآنی حتما ویژه برنامه جنگ تلاوتی و نغماتی گلستان را که شنبه و یکشنبه ساعت ۲۳ روی آنتن میرود ، از دست ندهند و همچنین محفل انس با قرآن کریم ویژه هفته وحدت نیز جمعه 30 مهرماه به صورت زنده از مصلای بزرگ اهواز ساعت 20 الی 22 شامل بخش های تلاوت، تواشیح و ابتهال روی آنتن این شبکه می رود.

سخنرانی آیت الله مکارم شیرازی و مرحوم آیت الله مهدوی کنی روز چهارشنبه 28 مهر تا روز جمعه 30 مهر ماه با محوریت وحدت و احادیث امام صادق علیه السلام ساعت 6 و 30 دقیقه صبح پخش می شود.

بر اساس این گزارش سخنرانی از حرم مطهر امام رضا علیه السلام و حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها هر روز ساعت 10:30 به روی آنتن این شبکه می رود.

همچنین گزارش هایی از کنفرانس وحدت اسلامی، سخنرانی ها، تلاوت ها و کلیپ های ویژه از دیگر تولیدات این شبکه جهت پخش در ایام هفته وحدت است.

پایان پیام/49

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش ربیعی به شکست در برابر استقلال