دورهمی خودروهای کلاسیک، آفرود و موتورهای ورزشی در بوشهر


دورهمی خودروهای کلاسیک، آفرود و موتورهای ورزشی در بوشهر

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، همایش خودروهای کلاسیک، آفرود و موتورهای ورزشی در بوشهر با حضور بیش از 120 خودرو و موتوسیکلت در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر برگزار شد.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: این همایش به مناسبت بزرگداشت هفته تربیت بدنی و ورزش و با حضور خودروهای کلاسیک، آفرود و موتورهای ورزشی و همچنین اجرای حرکات نمایشی برای علاقمندان به این رشته برگزار گردید که با استقبال خوبی نیز مواجه شد.

مهدی شمسی افزود: در این همایش در بخش خودروهای کلاسیک، خودروهای آفرود و موتورهای ورزشی قریب به ۱۲۰ نفر به نمایش خودرو و موتورسیکلت خود پرداخته که نشان دهنده استقبال مناسب اعضا هیئت از این همایش است.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌های هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان بوشهر و تغییرات در کمیته های تخصصی این هیئت، اقدامات‌های جدیدی را به منظور تسریع در گسترش فعالیت‌های رشته‌های مذکور را در دستور کار داریم و امیدواریم این برنامه‌ها منجر به افزایش فرهنگ سازی در سطح جامعه و جذب هرچه بیشتر علاقمندان به این رشته شود.

شمسی ابراز امیدواری کرد: با فروکش کردن یا اتمام بیماری کرونا برنامه‌های عمومی و تخصصی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی نیز گسترش خواهد یافت و سطح فعالیت ها با حضور هرچه بیشتر ورزشکاران و همچنین حمایت اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، ارتقا می‌یابد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟