مشارکت بچه های کانون شهید مطهری در دوره های آموزش زبان خارجه


مشارکت بچه های کانون شهید مطهری در دوره های آموزش زبان خارجه

بهشتی گفت:کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری دوره های آموزشی زبان خارجه برای علاقمندان تشکیل می دهد و در پایان دوره نیز برای شرکت کنندگان گواهینامه پایان دوره صادر می کند.

عقیل بهشتی مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان اظهار کرد: این کانون به مدت یکسال است که دوره آموزشی زبان انگلیسی را برای بچه‌های مسجدی برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: در این دوره از اعضای کانون که بضاعت مالی نداشتند هزینه‌ای دریافت نمی‌شود و دوره‌ها برای این افراد رایگان برگزار میگردید و در پایان دوره‌ به شرکت‌کنندگان گواهینامه اعطا می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری به دیگر فعالیت‌های این کانون پرداخت و یادآور شد: ضدعفونی معابر و اماکن عمومی و توزیع ماسک در ایام کرونا،برگزاری کلاسهای گیوه بافی و آموزش خیاطی و همچنین بافتنی در طول تابستان وهمچنین توزیع بسته‌های معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه از جمله فعالیت‌هاب کانون به شمار می‌رود.

بهشتی عنوان کرد: تهیه بسته‌های حمایتی با کمک فعالان فرهنگی و خیرین و تقدیر از مدافعان سلامت نیز به همت این کانون فرهنگی هنری انجام شده است.

وی بیان کرد: ایجاد ایستگاه سمپاشی در ورودی های خیابان منتهی به مسجد نیز از جمله فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری شهید مطهری است که در ایام کرونا انجام شد.

این مسئول با بیان اینکه ۴۰ درصد ساکنان محله جوانان هستند، اضافه کرد: ایجاد وحدت و تعامل بین مردم با برگزاری برنامه‌های مذهبی، مناسبتی و دوره‌های آموزشی نیز از دیگر فعالیت‌های کانون فرهنگی می باشد.

بهشتی به مشکلات این کانون فرهنگی پرداخت و اعلام کرد: هوشمندسازی کانون و تهیه میز و صندلی در کلاس‌های کانون از مطالبات و خواسته‌های اعضای کانون است.

شایان ذکر است کانون فرهنگی هنری شهید مطهری به آدرس رباط کریم بلوار امام خمینی(ره) خیابان مصلی واقع گردیده است.

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاج عالم