برترین‌های مسابقات قهرمانی تکواندو استان یزد معرفی شدند


برترین‌های مسابقات قهرمانی تکواندو استان یزد معرفی شدند

یزد- ایرنا- مسابقات قهرمانی تکواندو استان یزد با حضور  100 ورزشکار از شهرستان‌های یزد، تفت، میبد، اردکان و بافق در رده‌های سنی خرسالان، نونهالان، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان در یزد برگزار و نفرات برتر معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش ایرنا، این مسابقات یکشنبه شب به پایان رسید و در رده سنی خردسالان وزن ۴۰- کیلوگرم، 🥇ابوالفضل شیبانی و امیرسبحان زارع به ترتیب اول و دوم شدند.

در رده سنی نونهالان وزن ۳۷- کیلوگرم محمدامین جلوداری به مقام قهرمانی رسید، در وزن ۴۱- کیلوگرم، پرهام رجایی و سیدمحسن موسوی مقام های اول و دوم را کسب کردند.

در وزن ۴۵- کیلوگرم، 🥇سیدیونس آزاد مقام اول، علی‌اصغر منفرد مقام دوم در وزن ۴۹- 🥇شادمهر دهقان زاده مقام اول، احمد طعیمه مقام دوم و علی احسانیان‌فر مقام سوم را بدست آورد.

همچنین در وزن ۵۳- 🥇امیرحسین لک ، علیرضا باغستانی و حسین خیراندیش به ترتیب اول تا سوم شدند و در رده سنی نوجوانان، وزن ۴۸- ابوالفضل محتشمیان مقام اول و رسول غلامی دوم شد.

در وزن ۵۵- ، سامان عابدی مقام اول، سجاد محمودی مقام دوم و ابوالفضل امیری مقام سوم و در وزن ۵۹- 🥇مهران فتاحی مقام اول، عارف نجاریان مقام دوم و محمدمعین رایگان مقام سوم را کسب کرد.

در وزن ۶۳- 🥇سیدمحمدپارسا حیدری مقام اول، محمدعلی خاکزار مقام دوم و 🥉شایان عابدی مقام سوم و در وزن ۶۸- 🥇امیرحسین دهقانی مقام اول و 🥈سیدامین نوبخت مقام دوم را کسب کردند.

همچنین در رده سنی جوانان، در وزن ۵۸- 🥇محمدحسین خاکزار مقام اول و وزن ۶۸- ، محمد نقیبی مقام اول، امیر ملکی مقام دوم و 🥉میلاد انصاری مقام سوم و در وزن ۷۴- 🥇علی حاجی رضایی و سیدمهدی آقایی اول و دوم شدند.

در وزن ۸۷- 🥇ابوالفضل حسین زاده مقام اول و 🥈عرفان برجاسی مقام دوم را کسب کردند.

هم اکنون ۸۷۰ تکواندوکار زن و ۲ هزار و ۱۰۰ تکواندوکار مرد در استان به شکل حرفه‌ای مشغول فعالیت هستند و ۱۵ باشگاه در شهرستان‌های یزد، تفت، بافق، مهریز، ابرکوه، میبد و اشکذر در این رشته فعال است.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیأت ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری