بهره‌برداری از پنج پروژه برق‌رسانی در بخش فلارد شهرستان لردگان


بهره‌برداری از پنج پروژه برق‌رسانی در بخش فلارد شهرستان لردگان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پنج پروژه برق‌رسانی در شهرستان لردگان اجرا و به بهره‌برداری رسیده است، گفت: هدف از اجرای این طرح‌ها، کاهش خاموشی‌ها، رفع افت ولتاژ احتمالی، بهبود مبلمان شهری، رفع موانع عبور و مرور، کاهش تلفات و.... بوده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری مجید فرهزاد از اجرا و بهره‌برداری پنج پروژه برق‌رسانی در بخش فلارد شهرستان لردگان خبر داد و اظهار کرد: ارزش مالی این پروژه‌ها ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی افزود: بهینه‌سازی شبکه‌های برق‌رسانی در روستای شیرمرد به ارزش دو میلیارد ریال با تبدیل شبکه سیمی به کابل خود نگهدار، رفع حریم شبکه و ... صورت گرفته که اعتبار هزینه‌شده در این خصوص دو میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بهینه‌سازی و رفع حریم شبکه‌های برق روستای میان طلان با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد از طریق تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار و احداث شبکه‌های فشار متوسط و فشار ضعیف، جابه‌جایی ترانسفور ماتور توزیع و ... نیز در حال اجرا بوده که اعتبار هزینه‌شده برای این امر، یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال است.

فرهزاد پروژه تعمیرات خط برق‌رسانی منطقه پشت کوه، کاورگذاری فیدر برق رسانی دو و سه فلارد و نصب پایه‌های برق‌رسانی برای مشترکان جدید را از دیگر طرح‌های این منطقه عنوان کرد و اضافه کرد: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۶۶۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری در پایان یادآور شد: هدف از اجرای این طرح‌ها، کاهش خاموشی‌ها، رفع افت ولتاژ احتمالی، بهبود مبلمان شهری، رفع موانع عبور و مرور، کاهش تلفات و .... بوده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...