عرضه آنر 50 در بازارهای جهانی با قیمت 529 یورو؛ بازگشت باشکوه آنر با خدمات موبایلی گوگل


عرضه آنر 50 در بازارهای جهانی با قیمت 529 یورو؛ بازگشت باشکوه آنر با خدمات موبایلی گوگل

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) عرضه آنر 50 با خدمات موبایلی گوگل در بازار‌های جهانی می‌تواند دوره جدیدی از پیشرفت را برای این شرکت چینی رقم بزند. Honor 50 چند ماه پیش در چین معرفی شده بود. آنر که زمانی به عنوان برند زیر مجموعه هواوی شناخته میشد، قصد دارد گوشی آنر 50 را با قیمت 529 یورو در بازار‌های... نوشته عرضه آنر 50 در بازارهای جهانی با...

عرضه آنر ۵۰ با خدمات موبایلی گوگل در بازار‌های جهانی می‌تواند دوره جدیدی از پیشرفت را برای این شرکت چینی رقم بزند. Honor 50 چند ماه پیش در چین معرفی شده بود.

آنر که زمانی به عنوان برند زیر مجموعه هواوی شناخته میشد، قصد دارد گوشی آنر ۵۰ را با قیمت ۵۲۹ یورو در بازار‌های جهانی عرضه کند. این گوشی چند ماه پیش برای بازار چین معرفی شد و حالا شاهد تایید قیمت جهانی آن توسط شرکت سازنده هستیم. آنر همچنین اعلام کرد که می‌خواهد گوشی جدید خود را تا اواسط آبان روانه سایر کشور‌ها کند.

عرضه آنر ۵۰ در بازار‌های جهانی با سرویس‌های موبایلی گوگل

با پرداخت ۵۲۹ بورو شما می‌توانید مدل پایه این گوشی را با ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی تهیه کنید و اگر ۵۹۹ یورو پرداخت کنید هم مدل قوی‌تر با ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی در اختیار شما خواهد بود. آنر اعلام کرد که قصد دارد این گوشی را در بیش از ۴۰ کشور عرضه کند؛ اما فعلا برنامه‌ای برای عرضه فوری آن در آمریکا ندارد.

عرضه آنر 50 در بازارهای جهانی با قیمت 529 یورو؛ بازگشت باشکوه آنر با خدمات موبایلی گوگل

نکته مهم این است که آنر ۵۰ اولین دستگاه از این برند (پس از جدا شدن از هواوی) است که قرار است با برنامه‌ها و سرویس‌ها گوگل عرضه شود. تحریم‌های آمریکا در سال ۲۰۱۹ سبب شد که گوگل مجوز هواوی برای استفاده از اندروید را تمدید نکند.

همین موضوع نیز یاعث شد که گوشی‌های این شرکت بدون برخی از برنامه‌ها و سرویس‌های اساسی اندروید همچون فروشگاه نرم افزاری گوگل پلی روانه بازار شوند و برای کاربران سایر کشور‌ها دیگر جذابیت چندانی نداشته باشند.

بازگشت گوگل به Honor 50 اجازه می‌دهد تا بار دیگر با سایر گوشی‌های اندرویدی رقابت کند. این گوشی به تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G مجهز شده است و از یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ وات بهره می‌برد.

آنر در گوشی جدید خود از یک نمایشگر اولد ۶.۵۷ اینچی با لبه‌های خمیده استفاده کرده است. رزولوشن این نمایشگر به ۱۰۸۰p می‌رسد و نرخ تازه‌سازی آن نیز برابر با ۱۲۰ هرتز است. در بدنه پشتی گوشی هم شاهد حضور حسگر اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و حسگر سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی هستیم.

علاوه بر آنر ۵۰، شرکت چینی قصد دارد مدل ارزان‌تر آنر ۵۰ لایت را هم با قیمت ۲۹۹ یورویی (مدل مجهز به ۶ گیگ رم) در بازار‌های جهانی عرضه کند. آنر اعلام کرد که این گوشی‌ها در بازار‌های اروپایی (فرانسه، آلمان، ایتالیا و اسپانیا) و همچنین برخی بازار‌های دیگر همچون مصر، امارات متحده عربی و آفریقای جنوبی عرضه خواهند شد.

منبع :The Verge

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان