فعالیت هفت جایگاه سوخت به صورت آفلاین در شوش و کرخه


فعالیت هفت جایگاه سوخت به صورت آفلاین در شوش و کرخه

دزفول-ایرنا - رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان گفت: هفت جایگاه از 11 جایگاه سوخت در شهرستان‌های شوش و کرخه به صورت آفلاین فعال شده‌اند و مابقی جایگاه‌ها نیز با تلاش کارشناسان در حال راه‌اندازی هستند.

سیداسد میرعالی روز چهارشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اختلال ایجاد شده در سیستم هوشمند سوخت در کشور افزود: این موضوع باعث شد تا ارائه خدمات توسط جایگاه‌های سوخت در شهرستان شوش با اختلال مواجه شود و امکان ارائه سوخت توسط جایگاه‌های سوخت نباشد.
وی با بیان اینکه کارشناسان فنی منطقه خوزستان بلافاصله پس از این اختلال وارد عمل شدند، ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته توسط کارشناسان تاکنون هفت جایگاه سوخت در منطقه شوش وکرخه به صورت آفلاین راه اندازی شده‌اند.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان بیان کرد: تمام تلاش خود را برای راه‌اندازی مابقی جایگاه‌های سوخت که حدود پنج جایگاه هستند، به کار گرفته‌ایم.

به گزارش ایرنا سامانه هوشمند سوخت از ساعت ۱۱ روز گذشته (سه شنبه) مورد حمله سایبری قرار گرفت و به تبع آن جایگاه‌ها در ارایه خدمات سوخت رسانی از مدار خارج شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه