استاندار شهادت پرافتخار موسی نوروزی مدافع حریم امنیت را تسلیت گفت


استاندار شهادت پرافتخار موسی نوروزی مدافع حریم امنیت را تسلیت گفت

یاسوج- ایرنا- استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی شهادت پرافتخار موسی نوروزی مدافع حریم امنیت وطن را به حضرت ولی عصر عج،مقام معظم رهبری،مردم شریف استان کهگیلویه وبویراحمد و خانواده بزرگوارش تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه ‌و بویراحمد، سید علی احمد زاده در متن پیام تسلیت خود آورده است: بدون شک شهادت پاداش بزرگ مجاهده فی سبیل الله وعنایت خاص حضرت حق به پاکان عالم و رهروان حقیقت و آزادگی است.

وی ادامه داد: شهادت جوان محافظ امنیت و اقتدار وطن،شهید موسی نوروزی فرزندی برومند از خطه شهید پرور کهگیلویه وبویراحمد،دیگر بار افتخار و شکوهمندی و عزت را هدیه آورده و نسیم جانفزای شهادت را در کوی و برزن ساری و جاری کرده است.

احمد زاده آورده است: اینجانب شهادت پرافتخار این مدافع حریم امنیت وطن را به حضرت ولی عصر عج،مقام معظم رهبری،مردم شریف استان کهگیلویه وبویراحمد و خانواده بزرگوارش صمیمانه تبریک و تسلیت میگویم.

وی در پایان افزود: دعا میکنم خداوند بزرگ روح مطهرش را با ارواح طیبه حضرات معصومین علیهم السلام محشور بدارد.

مراسم تشییع و تدفین شهید والامقام ً موسی نوروزی ًراس ساعت ۸:۳۰ روز پنجشنبه مورخه ۶ /۸ /۱۴۰۰ از جلوی ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه به سمت میدان مرکزی دهدشت برگزار و پس از قرائت نماز به محل سکونت شهید والامقام روستای بردله از توابع بخش دیشموک برای تدوین انتقال داده می شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | محمدرضا گلزار دست به دامان هوادارانش شد؛ مشکل آقای بازیگر چیست؟ چرا کلافه شده؟