گشایش سیصدوهفتمین جایگاه عرضه سوخت در منطقه اصفهان


گشایش سیصدوهفتمین جایگاه عرضه سوخت در منطقه اصفهان

تعداد جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی در استان اصفهان با راه‌اندازی یک جایگاه جدید عرضه بنزین و نفت‌گاز به 307 باب رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان، بهمن علیپور، رئیس روابط عمومی منطقه در این باره گفت: در آستانه فرا رسیدن هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص)، جایگاه عرضه بنزین و نفت‌گاز سان رایز در جاده اصفهان - شهرضا به‌ بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این جایگاه که با مشارکت بخش خصوصی احداث شده، دارای پنج سکوی سوخت‌گیری با هفت تلمبه و ۲۲ دستگاه نازل بوده که شامل چهار دستگاه دیسپنسر چهار نازله بنزین و سه دستگاه دیسپنسر دونازله برای عرضه نفت‌گاز است.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان در این باره تأکید کرد: این جایگاه در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع و در مجموع با سرمایه‌گذاری مبلغی بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال (بدون احتساب هزینه زمین)، واقع در جاده اصفهان - شهرضا، دو کیلومتر پس از پلیس راه احداث شده است.

علیپور با اشاره به ایجاد زمینه اشتغال‌زایی برای پنج نفر در این جایگاه گفت: تحقق حقوق شهروندی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از رسالت‌های اصلی این شرکت است که فعالیت ۳۰۷ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۱۶۴ باب جایگاه گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) در نقاط مختلف استان از آن جمله است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم / سحر دولتشاهی از جدایی نالید ! / همیشه زن دوم بود هم در رامبد هم در همایون !