زمینه های همکاری ستاد امر به معروف و مجلس شورای اسلامی بررسی شد


زمینه های همکاری ستاد امر به معروف و مجلس شورای اسلامی بررسی شد

نشست مشترک حجت الاسلام احمد مبلغی رئیس فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با دکتر هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در محل این ستاد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، نشست مشترک حجت الاسلام احمد مبلغی رئیس فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با دکتر هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در محل این ستاد برگزار شد.

در این نشست مشترک زمینه های همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر و مجلس شورای اسلامی بررسی و مقرر شد حجت الاسلام مبلغی هماهنگی هایی جهت تعاملات میان مجلس و ستاد را انجام دهند.

همچنین در این نشست مقرر شد فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر با رسالت رفع نارسایی ها و خلاهای قانونی و کمک به گسترش و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در عرصه های مختلف اجتماعی در زمینه های قانون گذاری، نظارت و پژوهش از دستگاه ها در قلمرو وظایف سازمانی با ستاد همکاری نمایند.

بر اساس تصمیم اتخاذ شده در این جلسه مقرر شد نشست مشترک اعضای فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر و ستاد امر به معروف و نهی ا ز منکر به زودی برگزار شود.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید