پیروز شریفی بر حریف اتریشی در مسابقات جهانی بوکس صربستان


پیروز شریفی بر حریف اتریشی در مسابقات جهانی بوکس صربستان

بلگراد-ایرنا- «طوفان شریفی» روز جمعه در وزن 90 کیلوگرم به مصاف حریف صربی الاصل خود از اتریش رفت و با پیروزی از رینگ خارج شد.

به گزارش جمعه شب ایرنا، «مسلم مقصودی» بوکسور کشورمان در وزن ۶۷ کیلوگرم در نخستین مبارزه خود که روز گذشته (پنجشنبه ۶ آبان) برگزار شد، توانست در سه راند بر «لی‌سانگ‌مین‌» حریف خود از کره‌ جنوبی به پیروزی دست یابد و به دور بعدی مسابقات راه یافت.

مقصودی در مرحله بعدی به مصاف «لاشا گرولی» از گرجستان می‌رود.

همچنین در روزهای گذشته؛ «پوریا امیری» در وزن به اضافه ۹۲ کیلوگرم مقابل «مولوجونوف» از ازبکستان پس از سه راند مبارزه شکست خورد.

«سجاد محمدپور» در وزن ۵۷ کیلوگرم با «گارسیا کابایرو» از کوبا مسابقه داد و بخاطر مجروح شدن، داور مبارزه را قطع کرد و محمد پور به عنوان فرد بازنده اعلام شد.

«علی جمالی» در وزن ۸۶ کیلوگرم با «پائول آرادویه» حریف خود از رومانی مبارزه ‌کرد و و در پایان مسابقه را به حریف خود واگذار کرد .

«فرهاد مرادی» بوکسور جوان ایران در وزن ۷۱ به مصاف «شیمبرگنوف» از قزاقستان رفت ، اما بخاطر مجروح شدن از ناحیه پیشانی، داور مسابقه را قطع و حریف مرادی را به عنوان پیروز این مسابقه اعلام کرد.

همچنین «اشکان رضایی» در وزن ۶۳ کیلوگرم و «شاهین موسوی» در وزن ۷۵ کیلو گرم در روز های گذشته در مقابل حریفان خود پیروز شدند.

رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان از روز دوشنبه سوم آبان در بلگراد پایتخت صربستان آغاز شده و تا ۱۵ آبان‌ماه ادامه دارد.

تیم کشورمان را «سجاد محمدپور» در ۵۷ کیلوگرم، «دانیال شه بخش» در ۶۰ کیلوگرم، «اشکان رضایی» در ۶۳ کیلوگرم، «مسلم مقصودی» در ۶۷ کیلوگرم، «فرهاد مرادی» در ۷۱ کیلوگرم، «شاهین موسوی» در ۷۵ کیلوگرم، «میثم قشلاقی» در ۸۰ کیلوگرم، «علی جمالی» در ۸۶ کیلوگرم، «طوفان شریفی» در ۹۰ کیلوگرم، «پوریا امیری» در ۱۰۲ کیلوگرم تشکیل می دهند.

سرمربی تیم کشورمان را «علیرضا استکی» و مربیان را «همایون امیری»، «شهرام فاتح» و «محمود نهتانی»‌ تشکیل می دهند.

در این مسابقات هر شرکت کننده که مدال طلا دریافت کند ۱۰۰ هزار دلار، به مدال نقره ۵۰ هزار دلار و به مدال برنز ۲۵ هزار دلار تعلق می گیرد .

بلگراد، اولین شهری است که برای دومین بار میزبان مسابقات جهانی بوکس شده است. این شهر در سال ۱۹۷۸ میزبان این مسابقات بود که در آن سال بوکسورهای یوگسلاوی آن زمان هفت مدال را کسب کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوکس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل