واکسیناسیون خانه به خانه در کرمانشاه در حال اجرا است


واکسیناسیون خانه به خانه در کرمانشاه در حال اجرا است

کرمانشاه - ایرنا - معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: انجام واکسیناسیون کرونا به صورت خانه به خانه توسط پرسنل بهداشتی در مناطق مختلف این استان در حال انجام است.  

دکتر «ابراهیم شکیبا» روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا اعلام کرد: با توجه به اهمیت افزایش پوشش واکسیناسیون کووید ۱۹ در پیشگیری از گسترش بیماری و کاهش مرگ و میر در سطح جامعه، تیم سیار واکسیناسیون با همکاری مرکز فوریت‌های پزشکی در سطح شهرستان کرمانشاه برای واکسیناسیون گروه‌های هدف و با تاکید بر جمعیت روستایی، دانش آموزان، اصناف، کارگران، مادران باردار و ساکنین حاشیه شهرها راه اندازی شده است.

وی افزود: همچنین در روستاها و حاشیه شهرها واکسیناسیون به صورت خانه به خانه در حال انجام است و این برنامه تا رسیدن به هدف موردنظر به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: این طرح توسط بهورزان و مراقبین سلامت انجام می شود و امیدواریم با تلاش پرسنل بهداشت، در روزهای آینده استان کرمانشاه به پوشش مطلوبی از نظر واکسیناسیون برسد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، روز یکشنبه هفته جاری از واکسیناسیون کامل بیش از نیمی از جمعیت هدف استان علیه کرونا خبر داد و افزود: ۵۰ درصد جمعیت ۱۲ سال به بالای استان هر ۲ دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.
به گزارش ایرنا، هم‌اکنون ۶۱۰ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی این استان بستری هستند که از این تعداد، ۱۴۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند که حال ۲۷ نفر آنها وخیم است.

مجموع جان‌ باختگان استان کرمانشاه هم از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۲ هزار و ۷۷۴ نفر رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟